آری گراسا: ایران به یکی از قدرت های والیبال دنیا تبدیل شده است

۱۳م آذر ،

رییس فدراسیون جهانی والیبال در دیدار با داورزنی گفت: والیبال ایران در سال های اخیر رشد خوبی داشته و یکی از قدرت های تازه این رشته ورزشی در جهان است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال ایران که به عضویت دپارتمان لیگ جهانی فدراسیون بین المللی والیبال نیز درآمده است، در مقر فدراسیون بین المللی والیبال در لوزان سویس با دکتر اری گراسا دیدار و گفتگو کرد.

رییس فدراسیون جهانی والیبال در این دیدار افزود: FIVB علاقه به افزایش تعامل با فدراسیون والیبال ایران دارد، زیرا والیبال ایران می تواند در آسیا و منطقه غرب آسیا بسیار تاثیر گذار باشد. ایران اکنون به یکی از قدرت های والیبال دنیا تبدیل شده است.

وی همچنین علاقه مندی خود را برای گسترش تعامل فدراسیون های والیبال ایران و برزیل ابراز داشت و گفت: دو کشور ایران و برزیل از نظر سیاسی و ورزشی مسایل مشترک بسیاری دارند و تعامل دو فدراسیون می تواند سبب گسترش ارتباطات دو کشور شود.

دکتر گراسا در ادامه از رییس فدراسیون والیبال ایران در خواست کرد این فدراسیون در والیبال ساحلی هم حضور خود را پر رنگ تر کند و سرمایه گذاری بیشتری در این رشته ورزشی داشته باشد و تیم های ملی خود را به تورنمت های آسیایی و جهانی بیشتری اعزام کند.

وی در پایان این دیدار تاکید کرد: فدراسیون والیبال ایران می تواند بازوی قدرتمند FIVB در منطقه باشد.
گفتنی است رییس فدراسیون والیبال کشورمان در حاشیه مراسم برنامه زیری لیگ جهانی والیبال، با تعدادی از روسای فدراسیون والیبال کشورهای جهان از جمله بلغارستان دیدار و در مورد برگزاری اردوهای مشترک و بازی های تدارکاتی گفتگو کرد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.