آزادراه قزوین – رشت ایمن‌سازی شد

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 آزادراه قزوین - رشت ایمن‌سازی شد

آزادراه قزوین – رشت ایمن‌سازی شد

پرشین خودرو: با هدف افزایش سطح ایمنی و برخورداری از علائم اطلاعاتی در آزادراه «رشت – قزوین»، عملیات ایمن‌سازی این مسیر به اتمام رسید.

به گزارش ممتازنیوز، مهندس «علی خاوری» مدیرکل راه و شهرسازی گیلان، با اشاره به تردد روزافزون خودروها از این محور بر لزوم ایمن‌سازی آزادراه «رشت – قزوین» تاکید و اظهار کرد: ایمن‌سازی مسیر با نصب انواع تابلوهای هشداردهنده، اطلاعاتی، اخباری و ارتقای کمی و کیفی بستر مورد استفاده و البته توجه راننده به علایم حاشیه راه می تواند ایمنی کاربران را تضمین کند.
وی افزود: حفظ و نگهداری راه‌ها یکی از وظایف اصلی این اداره‌کل تلقی می‌شود که باید برای ارتقای آن در محورهای شریانی، اقدامات گسترده و مستمر انجام شود.
مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به وجود موهبت‌های طبیعی در استان که افزایش مسافران را در پی دارد، تصریح کرد: ایمن‌سازی و افزایش سطح خدمات و سرویس‌دهی به مسافران از مهم‌ترین مسائلی است که باید به آن توجه شود.
وی افزود: بدین منظور ایمن‌سازی آزادراه «رشت – قزوین» در دستور کار قرار گرفت که بخش اعظمی از آن پیش از آغاز سال نو انجام شد و بقیه‌ی آن در ماه جاری به اتمام رسید.
مهندس خاوری، خط کشی ۱۵۰ کیلومتر از مسیر، اصلاح و نصب گاردریل، تهیه و نصب تابلوی راهنمایی و رانندگی شامل (فلش گروهبانی، مسیرنما، اخطاری، انتظامی)، نصب استوانه و بشکه ایمنی، نصب چشم گربه‌ای، نصب تودلی گاردریل، نصب شبرنگ خطر نمای پایه گاردریل را از اقدامات ایمن‌سازی این مسیر عنوان کرد.
به گزارش ایسنا، مهندس خاوری هزینه‌ی اجرای ارتقای ایمنی محور را اعتباری بالغ بر ۲۰۰/۱۱ میلیون ریال برشمرد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.