آزادسازی بلندی‌های جولان شدنی است/به‌زودی تغییرات بزرگی در منطقه روی می‌دهد

۲۶اردیبهشت،

معاون ستاد کل نیروهای مسلح ، آزاد سازی بلندی‌های سوری جولان از اشغال رژیم صهیونیستی را امری ممکن خواند و گفت: چند ماه آینده تغییرات بزرگی در منطقه روی می‌دهد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتیممتازنیوز، سردار مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به مواضع اخیر سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان دربارهٔ تشکیل کمیته‌هایی برای آزادی بلندی‌های جولان از اشغال رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: جزئی از تغییرات بزرگی که به زودی در منطقه روی می‌دهند، در منطقه سوری جولان رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه آزادسازی بلندی‌های جولان ممکن و شدنی است؛ افزود: از نظر امنیتی و نظامی باید بگویم که آزادسازی جولان امری غیر ممکن نیست بلکه چنین امری شدنی است و به نظر می‌رسد که در چند ماه آینده شاهد تغییرات ریشه‌ای در منطقه خواهیم بود. در آن صورت شاهد سوریه تازهی خواهیم بود.

سردار جزایری در توصیف سوریه تازه، تصریح کرد: سوریه تازه سوریه‌ای است که آغازگر مقاومت تازهی خواهد بود و دارای پیامی برای پایداری ملت‌های منطقه خواهد بود و همانگونه که عرض کردم در آن صورت تغییرات بزرگی در منطقه را شاهد خواهیم بود که بخشی از آنها به یاری خدا در جولان صورت می‌گیرند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سؤالی دربارهٔ صحت و سقم سازماندهی نیروهایی برای حمایت از امان و بارگاه‌های مقدس در سوریه، گفت: بله تلاش‌های بسیاری در این زمینه صورت می‌گیرد که دائما در حال افزایش است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.