آزادی بیان لازمه اداره کشور/ نباید از خطوط قرمز عبور کنیم

۱۹اردیبهشت،

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: تغییر پیاپی مدیران سبب روزمرگی می‌شود و متاسفانه بسیاری از مدیران توانا در عرصه خدمت به کشور حضور ندارند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، “محمد سعیدی کیا” کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان خوزستان اظهار داشت: مجلس را آنطور که امام تعریف کرد، قبول دارم؛ مجلس را قانونگذار و ناظر برعملکرد دولت می‌دانم.

وزیر مسکن دولت نهم ادامه داد: باید با ارکان نظام تعامل داشته باشیم تا بتوانیم کارها را به خوبی هدایت کنیم؛ آزادی بیان لازمه کشور است اما نباید از خطوط قانون عبور کرد.

وی تصریح کرد: تغییر پیاپی مدیران سبب روزمرگی می‌شود و متاسفانه بسیاری از مدیران توانا در عرصه خدمت به کشور حضور ندارند.

سعیدی کیا همچنین در جمع دانشجویان دانشگاه صنعت نفت اهواز گفت: اگر فرهنگ اسلامی در کشور جاری شود همه از حریم خود حفاظت می‌کنند؛ جوان به رشد فکری و معنوی و حداقل‌های یک زندگی نیاز دارد.

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: باید از همه امکانات جهت تقویت دیپلماسی با حفظ منافع کشور بهره گرفت؛ ۱+۵به اشتباه فکر می‌کند در انتخابات ریاست جمهوری اتفاقی می‌افتد که مواضع ایران تضعیف می شود و البته اینطور نیست و نظام از حق خود دفاع می‌کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.