آزاد: به موفقیت تیم ملی بانوان سپک تاکرا امیدوار هستیم

۳۰ام بهمن ،

رئیس انجمن سپک تاکرا آینده تیم ملی بانوان سپک تاکرا را درخشان ارزیابی کرد، اظهار داشت: بانوان پیشرفت محسوس کرده اند به آینده تیم ملی بانوان امیدوار هستم.

سهراب آزاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: رقابت های لیگ سپک تاکرا کشوری بانوان در سطح بسیار مناسب و بالایی برگزار شد، بانوان سپک تاکرا با وجود اینکه تجارب کم تری نسبت به مردان در این رشته دارند اما پیشرفت و رشد محسوسی داشته اند.

رئیس انجمن سپک تاکرا ادامه داد: تیم های سپک تاکرای خراسان رضوی و فارس برای اولین بار در مسابقات قهرمان کشوری شرکت کردند از این رو از مسئولان این استان ها جهت شرکت بانوان فعال استان خود تشکر و قدردانی می کنم.

وی افزود: در مسابقات قهرمان کشوری بانوان تیم استان مرکزی با کسب ۲۱۰ امتیاز رکورد شکنی کردند و رقابتی جالب را از آنها شاهد بودیم.

آزاد تصریح کرد: از یلدا قاسمی نایب رئیس انجمن بانوان که در طی برگزاری این رقابت ها تلاش خود را جهت برگزاری مناسب مسابقات به کار گرفته است تشکر می کنم و امیدوارم انتخاب با نفرات برتر و حضور آنها در اردوی تیم ملی در مسابقات کشورهای اسلامی و جهان تایلند تیمی قدرتمند را اعزام کنیم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.