آزاد سازی “نرخ بلیط ایرلاین ها”،‌ افزایش رضایتمندی مردم را در پی دارد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

خسروی با بیان اینکه هم اکنون ما به التفاوت نرخ ایرلاین ها را دولت پرداخت نمی‌کند گفت: اگر نرخ بلیط ایرلاین ها آزادسازی شود همزمان کیفیت پروازها افزایش می یابد که این امر، افزایش رضایتمندی مردم را در پی دارد از این رو کاملا مثبت ارزیابی می شود.

علیرضا خسروی نماینده مردم سمنان و مهدی شهر در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در واکنش به افزایش نرخ بلیت ایرلاین ها اظهار داشت: اگر خواهان افزایش کیفیت پرواز ها و در پی آن افزایش رضایتمندی مردم در این حوزه هستیم چاره ای جز افزایش نرخ بلیط ها نداریم.
وی با بیان اینکه در راستای عدالت، اگر نرخ ایرلاین ها آزادسازی شود کیفیت کار بالا می رود گفت: هر چه ایرلاین ها در سیستم دولتی و مورد حمایت آن باشند نه تنها همین روال کنونی ادامه می یابد، بلکه نتیجه معکوس نیز حاصل می شود و مباحث رانتی در بحث سوخت پیش می‌یابد، از این رو اعمال این افزایش کالا مثبت ارزیابی می شود.

نماینده مردم سمنان و مهدی شهر در مجلس شورای اسلامی به شکل گیری رقابت پذیری مثبت در این خصوص اشاره کرد و گفت: همانگونه که گفته شد آزادسازی نرخ ایرلاین ها،‌ بالا بردن کیفیت و در پی آن افزایش رضایتمندی مردم را به دنبال دارد از این رو امکان اینکه در ابتدای کار با تنش مواجه شویم وجود دارد اما در نهایت این تنش، رضایتمندی مردم را افزایش می‌دهد.

 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.