آزارد: ماتا بهترین بازیکن چلسی است

۰۵اردیبهشت،

ماتا یکی از ۶ نامزد نهایی جایزه بهترین بازیکن فصل لیگ برتر است و آزارد نیز به عنوان یکی از نامزدهای عنوان بهترین بازیکن جوان لیگ برتر معرفی شده است. البته این ستاره جوان تاکید کرد که افتخارات تیمی از عناوین فردی اهمیت بیشتری دارد.

به گزارش گل، آزارد در گفتگو با خبرنگاران گفت:” در فرانسه من با رای سایر بازیکنان، به عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب شدم که افتخار بزرگی برای من بود.

رسیدن به این عنوان برای من خوب بود اما خیلی مهم نبود. اینکه به عنوان یکی از نامزدهای بهترین بازیکن جوان لیگ برتر معرفی شدم، خیلی خوب است اما تنها از اینکه این فصل خوب بازی کردم، خوشحال هستم. شاید در لیگ اروپا به قهرمانی برسیم؛ چیزی که بسیار مهمتر خواهد بود.

ستاره اسپانیایی سال قبل هم به عنوان بهترین بازیکن فصل باشگاه چلسی معرفی شد

این یک عنوان تیمی است؛ نه عنوانی برای نمایش انفرادی. بازیکنان می خواهند جام های مختلفی را به دست بیاورند و قهرمانی در لیگ اروپا بهتر خواهد بود. امیدوارم فصل بعد بتوانیم به چمپیونزلیگ برگردیم.

خوان نیز نامزد بهترین بازیکن فصل است. او این فصل خیلی خوب بازی کرد؛ گل زد و پاس گل داد. از نظر من، او بهترین بازیکن چلسی بود.

در فهرست بهترین بازیکنان جوان، لوکاکو و بنته که هم می باشند؛ دو بازیکن بلژیکی دیگر. هر کدام از ما که برنده این عنوان شود، خوشحال خواهم شد اما دوست دارم بگویم که برای من افتخارات تیمی جذاب تر است.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.