آزارد: پیراهن ۱۰ چلسی را می خواستم

ادن آزارد، خرید جدید باشگاه چلسی در صحبت هایی اعلام کرد که دوست داشته پیراهن شماره ۱۰ چلسی را برتن کند تا بتواند پیراهنی شبیه پیراهن الگویش، زیدان را برتن داشته باشد.

به گزارش گل،ستاره سابق تیم ملی فرانسه و باشگاه رئال مادرید پیراهن شماره ۱۰ می پوشید و این ستاره جوان بلژیکی هم دوست داشت تا پیراهن شماره ۱۰ چلسی به او برسد ولی از آنجا که این پیراهن دراختیار خوان ماتا بود، او مجبور به انتخاب پیراهن هفده شد.

این درحالی است که زیدان که این روزها یکی از مشاوران باشگاه مادریدی است در صحبت هایی اعلام کرده بود:« اگر دست من بود، با چشمان بسته ، ادن آزارد را خریداری می کردم.»

حالا آزارد ۲۱ ساله دوست دارد تا پاسخ این تمجیدهای زیدان را بدهد. او در گفتگو با مجله چمپیونز مچ دی گفته:« من همیشه پیراهن شماره ۱۰ را دوست داشتم؛ چون زیدان هم این شماره را برتن می کرد. او الگوی من بود و همیشه دوست داشته ام تا مثل او بازی کنم. زمانی که زیدان درمورد من صحبت کرد، من واقعا نمی فهمیدم که چه اتفاقی می افتد و از شدت هیجان گیج شده بودم . ولی وقتی او راجع به من این حرفها را زد، فهمیدم که باید به شدت به تلاش هایم ادامه دهم.»

آزارد در سالهای ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ به عنوان برترین بازیکن جوان فرانسه انتخاب شد و در سالهای ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ برترین بازیکن لیگ فرانسه لقب گرفت و بدین ترتیب اولین بازیکن بعد از زیدان شد که هر دوی این عناوین را به خود اختصاص داده.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.