آزار جنسی ۳ پسر بچه توسط مرد بشر دوست!

ممتازنیوز: یک مرد ۷۵ ساله فرانسوی که مدیریت یک انجمن بشردوستانه را در اندونزی به عهده داشت به اتهام تجاوز به کودکان به هشت سال زندان محکوم شد.

دادگاه پاریس دیروز ژرار کارایون ۷۵ ساله را به اتهام تجاوز به دو کودک ناشنوا در اندونزی محاکمه کرده و شامگاه  جمعه او را به هشت سال حبس محکوم کرد.

ژرار کارایون متهم است که در فاصله سال های ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۴ هنگامی که مدیریت یک مرکز کمک به کودکان معلول در یوگیاکارتا اندونزی را به عهده داشته به سه پسربچه ناشنوا و کم شنوا تجاوز کرده است.

سه قربانی این بشردوست فرانسوی نزد یک زن آموزگار اندونزیایی تایید کرده بودند که بارها مورد تجاوز جنسی این مرد قرار گرفته اند. او گاهی کودکان را به منزل و گاهی به هتل می برد و در برخی مواقع اندکی پول نیز به آنها می داد.

کارایون در سال ۲۰۰۸ هنگام بازگشت از کامبوج در فرودگاه رواسی پاریس دستگیر و به طور موقت بازداشت شد.

وی پس از یک سال و نیم بازداشت موقت در سال ۲۰۱۰ با وثیقه آزاد شد. کارایون برای مدتی ناپدید شد تا اینکه با صدور حکم دستگیری اش در ماه اوت در  مرز فرانسه با ایتالیا دستگیر شد.

وی در دادگاه اتهاماتش را رد کرد اما دادگاه دفاعیه وی را نپذیرفت . با این حال، دادگاه به دلیل فقدان شواهد کافی او را در مورد تجاوز به سومین پسربچه تبرئه کرد. مترجم: بهرام افتخاری.    


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.