آزار دختران خردسال به بهانه کلاس خصوصی

مرد شیطان صفت در پشت بام خانه اش یک اتاقک درست کرده بود که کودکان را به بهانه تمرین در این اتاقک مورد آزار و اذیت قرار می داد.

به گزارش گروه وبگردی ممتازنیوز،به نقل از مهر  هفته گذشته خانواده سه دختر ۷ تا ۱۱ساله با مراجعه به پلیس آگاهی استان خراسان رضوی راز جنایتهای سیاه مربی شیطان صفت را فاش کردند.

آنها در شکایت خود به ماموران گفتند: چندی قبل دختر خود را برای ورزش در رشته آرشیگان در یک باشگاه ورزشی در خیابان نیایش مشهد ثبت نام کردیم. مربی باشگاه مرد ۶۰ ساله ای به نام آرش بود که پس از چند جلسه اعلام کرد دختران ما استعداد خوبی در این رشته دارند و بهتر است روزهای جمعه برای تمرین های اختصاصی به خانه او در منطقه قاسم آباد بیایند. ما هم به حرف های مربی ۶۰ ساله اعتماد کرده و برای اینکه نام دخترانمان در کتاب گینس ثبت شود هر روز جمعه آنها را برای تمرین های اختصاصی به خانه آرش می بردیم. پس از چند جلسه تمرین متوجه تغییر رفتار دختران خود شده و پی بردیم که آرش به بهانه تمرین های اختصاصی دختر بچه ها را مورد آزار و اذیت قرار می دهد.

سرهنگ حسین بیدمشکی، رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی در این باره به مهر، گفت: پس از طرح این شکایت کارآگاهان پلیس آگاهی با دستور قضایی، تحقیقات در این رابطه را آغاز کرده و در جریان بررسی های خود دریافتند متهم بدون داشتن مجوز در خانه اش اقدام به برگزاری کلاس های خصوصی کرده بود. با تکمیل تحقیقات، مرد ۶۰ ساله دستگیر و برای بازجویی به اداره آگاهی منتقل شد. متهم در ابتدا منکر هر جرمی شد، اما پس از روبرو شدن با کودکان لب به اعتراف گشود.

رییس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی در این باره اظهار داشت: مرد شیطان صفت در پشت بام خانه اش یک اتاقک درست کرده بود که کودکان را به بهانه تمرین در این اتاقک مورد آزار و اذیت قرار می داد.

سرهنگ بیدمشکی با اشاره به اینکه تحقیقات از متهم در پلیس آگاهی ادامه دارد، به خانواده ها هشدار دارد بدون شناخت کافی از افراد، فرزندان خود را در اختیار آنها قرار ندهند و در صورت تغییر رفتار فرزندان خود بلافاصله علت را جویا شده و درصدد رفع آن برآیند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.