آزمایش محصولات بزرگترین کارخانه ورق خودرو در خاورمیانه

۵ م دیماه ،

آزمایش محصولات بزرگترین کارخانه ورق خودرو در خاورمیانه

رئیس هیات مدیره بزرگترین کارخانه ورق خودرو در خاورمیانه گفت: کارخانه خودروسازی کشور با پایان موفق آزمایش محصولات این واحد صنعتی و مقایسه آن با نمونه خارجی، سفارش خرید ماهانه ۱۰ هزار تن ورق را به کارخانه ورق گالوانیزه خودرو داد.

به نقل از ایسنا، جوانبخت اظهار کرد: تاکنون محصولات تولید شده بزرگترین کارخانه ورق خودرو خاورمیانه از نوع صنعتی بود که برای مصارف غیر از خودروسازی ارسال می‌شد.

وی با بیان اینکه کارخانجات خودروسازی کشور سالانه به ۴۰۰ هزار تن ورق گالوانیزه نیاز دارند خاطرنشان کرد: بزرگترین کارخانه ورق خودرو خاورمیانه با راه اندازی خط تولید «اسکین پس»، از اردیبهشت‌ماه امسال تولید ورق خودرو پیشرفته مطابق با استانداردهای روز دنیا را آغاز کرده است.

جوانبخت اظهار کرد: با تولید این محصول در ایران، صنعت کشور اولین گام را برای بی نیازی از واردات این محصول برداشته این در حالی است که پیش از این ورق‌ها با خواص کیفی بالا از کشورهای خارجی وارد می‌شدند.

به گفته وی، خط تولید «اسکین پس» سبب بهبود خواص مکانیکی می‌شود و دانه‌بندی ساختار کریستالی ورق را یکنواخت می‌کند. این خط تولید به دست مهندسان ایرانی طراحی و با تلاش شبانه‌روزی متخصصان جوان شرکت ورق خوردو در استان ساخته شد، این ورق از نظر مشخصه‌های کیفی و قابلیت رنگ‌پذیری در سطح ورق‌های خارجی با کیفیت بالا مطابق با شرکت سی ام آی فرانسه مخصوص خودرو است.

وی افزود: کارخانجات سایپا و ایران خودرو سهام داران عمده بزرگترین ورق خودرو خاورمیانه می باشند و پیش‌بینی می‌شود تولیدات این کارخانه سال آینده به ظرفیت اسمی ۴۰۰ هزار تن برسد.

سه شنبه ۵ دى   ۱۲:۱۴

منبع:عصرخودرو
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.