آزمون آیلتس امروز برگزار شد/اعلام نتایج نهایی در ۱۸ خرداد

۰۲خردادماه،

11-302.jpg

آزمون آیلتس(IELSTS) آکادمیک و جنرال امروز (شنبه چهارم خرداد ماه) برگزار شد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر ناصر اقبالی رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد، با اعلام این خبر، گفت: آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال امروز در تهران برگزار شد و شرکت‌کنندگان در آن به رقابت پرداختند.

اقبالی در مورد زمان اعلام نتایج این دو آزمون، گفت: اعلام نتایج آزمون‌های آیلتس آکادمیک و جنرال در روز شنبه ۱۸ خرداد ماه خواهد بود و داوطلبان می‌توانندبا مراجعه به پایگاه اینترنتی results.IELTS.org نسبت به وضعیت نتایج آزمون خود اطلاع کسب کنند.

رییس مرکز آزمون، افزود: شرکت‌کنندگان بعد از اطلاع از نتیجه آزمون خود می‌توانند جهت دریافت کارنامه خود به دفتر مرکزی آیلتس واقع در خیابان شریعتی دو راهی قلهک، خیابان شهید امیرپابرجا، بلوار آیینه، نبش بن‌بست گل یخ، پلاک ۱۶، طبقه یک، واحد ۱۰۱ مراجعه کنند.

اقبالی در پایان، گفت: علاقمندان آزمون آیلتس می‌توانند جهت اطلاع از زمان ثبت‌نام و برگزاری‌های این آزمون‌ها به پایگاه اینترنتی ielts.iauset.com مراجعه کنند و در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهامی با ارسال ایمیل به آدرس porsesh@azmoon.net و یا با مراجعه به بخش پرسش و پاسخ پایگاه اینترنتی www.pubr-azmoon.com سوال خود را مطرح کنند تا کارشناسان ظرف کمتر از ۲۴ ساعت به آن پاسخ دهند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.