آزمون دوره‌آموزش تخصصی‌خبرنگاری برگزار شد

به گزارش بی باک  به نقل از فارس، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران در حاشیه برگزاری آزمون ورودی دوره آموزشی تخصصی خبرنگاری گفت:  نیروی انسانی ارزشمندترین و مهمترین سرمایه هر رسانه‌ای محسوب می‌شود و تجربه نیز نشان داده که رسانه‌ای موفق است که بیش از رسانه‌های دیگر بر تربیت و آموزش نیروی انسانی اهتمام بورزد.

محمدمهدی دانی با اشاره ‌به خلأ نیروی انسانی کافی در رسانه‌های کشور و با ابراز تأسف از عدم توجه کافی به امر آموزش نیروی انسانی در رسانه‌های کشور پس از انقلاب تصریح کرد: انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران در راستای وظیفه ذاتی خود مبنی بر کمک به رسانه‌های کشور از ماه‌ها پیش برنامه آموزشی دقیق و جامع و پرباری را برای تربیت نیروی انسانی تدوین کرد.

به گفته رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران، ۷۲۰ نفر در این دروه ثبت‌نام کرده‌‌ بودند که پس از برگزاری آزمون ورودی، افرادی که موفق به قبولی در آزمون شوند، برای مصاحبه دعوت می‌شوند.

دانی از شروع دوره‌های تخصصی آموزش خبرنگاری از ۶ مهرماه به مدت ۵ هفته خبر داد و گفت که در پایان این دوره، آزمون جامعی برگزار شده و به قبول‌شدگان گواهی معتبر از وزارت ارشاد اعطا می‌شود.

وی افزود: مراحل بعدی این دوره‌های آموزشی، در دو سطح تکمیلی پیشرفته و برگزار می‌شود.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.