آزمون دکتری ۹۲ دانشگاه آزاد ۳ و ۴ اسفند برگزار می‌شود/توزیع کارت از دوشنبه

۲۸ام بهمن ،

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی (P.H.D) سال دانشگاه آزاد اسلامی از روز دوشنبه ۳۰ بهمن آغاز می‌شود.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر ناصر اقبالی با اعلام این خبر، گفت: آزمون دکتری در دو نوبت صبح و عصر در روزهای پنجشنبه و جمعه (سوم و چهارم اسفندماه) در سراسر کشور برگزار می‌شود، لذا داوطلبانی که ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند از ساعت ۱۱ صبح روز دوشنبه (۳۰ بهمن ماه) با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.azmoon.org و وارد کردن اطلاعات ثبت‌نامی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

وی افزود: دریافت کارد ورود به جلسه از طریق پایگاه مذکور تا یک ساعت قبل از آغاز آزمون نیز امکان‌پذیر است.

رییس مرکز آزمون در ادامه خاطر نشان کرد: چنانچه داوطلبی پس از دریافت کارت ورود به جلسه خود، مغایرتی در مندرجات آن از نظر مشخصات فردی، دین، زبان خارجی و یا عکس ملاحظه کرد، باید از روز دوشنبه بعدازظهر (۳۰ بهمن ماه) تا روز چهارشنبه بعدازظهر (دوم اسفند ماه) به باجه‌های رفع نقص در واحدهای دانشگاهی انتخاب اول خود مراجعه و نسبت به اصلاح آن اقدام کند.

اقبالی در ادامه اضافه کرد: آدرس کلیه واحدهای مجری در دفترچه آزمون دکتری سال ۹۲ درج شده است که در صورت نیاز داوطلبان می‌توانند به آن مراجعه کنند.

رییس مرکز آزمون در پایان اشاره کرد: اگر داوطلبی در خصوص این آزمون با سوالاتی مواجه شد، می‌تواند سوال خود را از طریق www.azmoon.org و www.pubr-azmoon.com مطرح یا به آدرس porsesh@azmoon.net ایمیل خود را ارسال نماید تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.