آزمون کاردانی فنی و حرفه ای و غیرانتفاعی ها آغاز شد

به گزارش ایرنا آزمون کاردانی فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در نوبت صبح امروز، جمعه برای داوطلبان ۲۱ کدرشته امتحانی از ساعت هشت آغاز شده است و آزمون ۲۰ کدرشته باقیمانده در نوبت بعدازظهر برگزار خواهد شد.

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور در مورد جزییات آزمون نوبت صبح اظهار داشت: آزمون کاردانی فنی و حرفه ای و موسسات غیرانتفاعی در نوبت صبح برای کدرشته های امتحانی الکترونیک، الکتروتکنیک، ماشین الکتریکی، ساخت وتولید، نقشه کشی عمومی، مکانیک خودرو، صنایع فلزی، تاسیسات، صنایع چوب و کاغذ، چاپ، ساختمان، نقشه کشی معماری، نقشه برداری، صنایع شیمیایی، صنایع نساجی، متالورژی، سرامیک، معدن، ناوبری، الکترونیک ومخابرات دریایی و مکانیک موتورهای دریایی برگزار می شود.

‘حسین توکلی’ افزود: داوطلبان کدرشته های امتحانی کامپیوتر، حسابداری بازرگانی، اموردامی، کودکیاری، مدیریت خانواده، طراحی دوخت، تربیت بدنی، گرافیک، هنرهای تجسمی، فرش دستباف، قلم زنی، اموردامی، گاوداری صنعتی، مرغداری صنعتی، آبزیان، پرورش زنبور عسل، امور زراعی و باغی، گل و گیاهان زینتی، ماشینهای کشاورزی و صنایع غذایی نیز در نوبت بعدازظهر امروز با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

وی یادآور شد: درهای حوزه امتحانی در نوبت بعدازظهر از ساعت ۱۴ و سی دقیقه بسته می شود و فرآیند آزمون نیز از ساعت ۱۵ آغز خواهد شد.

مشاورعالی سازمان سنجش، شمار داوطلبان آزمون کاردانی فنی و حرفه ای و موسسات غیرانتفاعی امسال را ۳۷۴ هزار و ۸۱۱ نفر ذکر کرد و گفت که ۱۲۸ هزار و ۱۰۴ نفر آنان را داوطلبان زن و ۲۴۶ هزار و ۷۱۴ نفر را داوطلبان مرد تشکیل می دهند.

فراهنگ**۱۰۵۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۸۹۰۲۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.