آزمون پروژه های عملی رشته های کارشناسی ارشد ۹۱ آغاز شد

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور روز پنج شنبه به خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: آزمون پروژه‌ های عملی شش کدرشته امتحانی کارشناسی ارشد سال ۹۱ با حضور ۱۲ هزار و ۵۶۹ داوطلب که هفت هزار و ۷۵۵ نفر آنان زن و چهار هزار و ۸۱۴ نفر مرد هستند در دو نوبت صبح و بعدازظهر امروز و فردا و صبح شنبه، ۲۴ تیرماه برگزار می شود.

‘حسین توکلی’ افزود: داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد امسال مجاز به انتخاب رشته شده و حداقل یکی از کدرشته های امتحانی پروژه دار ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸ و ۱۳۶۳ را انتخاب کرده اند باید در روزهای تعیین شده در آزمون پروژه عملی این رشته ها شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: رقابت داوطلبان کد رشته ۱۳۵۲ ( اسکیس معماری ) با تعداد سه هزار و ۵۷۳ نفر شامل ۲۰۱۰ زن و هزار و ۵۶۳ مرد و کد رشته ۱۳۵۸ ( تصویرسازی) با ۴۸۹ داوطلب شامل ۴۳۲ زن و ۵۷ نفر مرد در نوبت صبح امروز ۲۲ تیرماه برگزار می شود.

توکلی یادآور شد: تعداد ۸۲۷ داوطلب شامل ۵۴۷ زن و ۲۸۰ مرد در آزمون عملی کد ۱۳۵۲ (اسکیس معماری منظر) و ۷۳۳ نفر شامل ۶۱۸ زن و ۱۲۰ نفر مرد در پروژه عملی کد ۱۳۵۸ ( نقاشی) نوبت بعدازظهر امروز شرکت می کنند.

وی ادامه داد: آزمون عملی داوطلبان کد ۱۳۵۲ (مطالعات فرهنگ و معماری ایران) با ۶۹۸ داوطلب شامل ۴۳۶ زن و ۲۶۲ مرد، کد ۱۳۵۸( ارتباط تصویری) با ۷۲۳ داوطلب شامل ۵۸۲ زن و ۱۴۱ مرد و کد ۱۳۵۷ (تجزیه و تحلیل نمایشنامه) با ۲۸۷ داوطلب شامل ۱۰۱ زن و ۱۸۶ مرد نوبت صبح جمعه، ۲۳ تیرماه برگزار خواهد شد.

به گفته توکلی تعداد ۲۰۴۰ داوطلب شامل هزار و ۲۲۲ زن و ۸۱۸ مرد در آزمون عملی کد ۱۳۵۲ ( اسکیس معماری داخلی)، ۳۱۲ داوطلب شامل ۲۳۷ زن و ۷۵ مرد در پروژه کد ۱۳۵۸ (تصویر متحرک یا انیمیشن) و ۳۸۴ داوطلب شامل ۱۴۷ زن و ۲۳۷ مرد در آزمون عملی ۱۳۵۷ (نمایشنامه نویسی) نوبت بعدازظهر جمعه رقابت خواهند کرد.

وی زمان برگزاری آزمون عملی کدرشته های ۱۳۵۰ (مجموعه برنامه ریزی شهری، منطقه ای و مدیریت شهری) با تعداد هزار و ۳۶۶ داوطلب، ۱۳۵۱ ( اسکیس طراحی شهری) با ۹۶۳ داوطلب و ۱۳۶۳ (طراحی فرش) با ۱۷۸ داوطلب را نوبت صبح شنبه، ۲۴ تیرماه اعلام کرد.

آزمون عملی این رشته ها منحصرا در تهران برگزار می شود و شروع آزمون در نوبت صبح از ساعت هشت و در نوبت بعدازظهر از ساعت ۱۵ و نیم خواهد بود.

فراهنگ**۱۰۵۵**۱۵۹۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۲۵۸۵۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.