آزمون EPT دانشگاه آزاد جمعه برگزار می‌شود

۱۸اردیبهشت،

24-306.jpg

آزمون EPT دانشگاه آزاد روز جمعه ۲۰ اردیبهشت ماه در واحد دانشگاهی علوم و تحقیقات تهران برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ناصر اقبالی رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد، با اعلام این خبر، گفت: آزمون EPT طبق روال هر ماه در روز جمعه ۲۰ اردیبهشت ماه در واحد علوم تحقیقات تهران برگزار می‌شود، بنابراین داوطلبان باید قبل از برگزاری این آزمون، ساعت ۷ صبح در واحد دانشگاهی مذکور حضور داشته باشند.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد با بیان اینکه این آزمون، آزمون استاندارد زبان انگلیسی دانشگاه آزاد است، اظهارکرد: این آزمون هر ماه توسط مرکز آزمون برگزار می‌شود و دانشجویان دوره دکتری ملزمند که در این آزمون شرکت کنند و هیچگونه محدودیتی برای شرکت در آزمون وجود ندارد.

اقبالی در خصوص حدنصاب نمره قبولی در این آزمون، گفت: دانشجویان دوره دکتری برای موفقیت در این آزمون باید حداقل ۵۰ نمره از ۱۰۰ نمره را کسب کنند، در غیر اینصورت یعنی عدم موفقیت فرد در کسب نمره موردنظر، می‌تواند در دوره‌های مجدد این آزمون شرکت کند.

وی با بیان اینکه تاییدیه پذیرش در آزمون EPT پس از اعلام نتایج به واحد علوم تحقیقات ارسال می‌شود، اظهارکرد: داوطلبان می‌توانند جهت مطالعه بیشتر لیست منابع را از پایگاه اینترنتی روابط عمومی مرکز آزمون ملاحظه کنند.

رییس مرکز آزمون در پایان گفت: نتیجه این آزمون متعاقباً اعلام خواهد شد و داوطلبان می‌توانند از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی روابط عمومی مرکز آزمون به نشانی www.pubr-azmoon.com و ورود به بخش پرسش و پاسخ از زمان دقیق اعلام نتایج اطلاع کسب کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.