آزمون EPT دانشگاه آزاد فردا برگزار می گردد

۱۹اردیبهشت،

154-10.jpg

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: آزمون EPT دانشگاه آزاد اسلامی روز جمعه ۲۰ اردیبهشت ماه در واحد دانشگاهی علوم و تحقیقات تهران برگزار می گردد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر اقبالی در این باره افزود: آزمون EPT طبق روال هرماه در روز جمعه مورخ ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری در واحد علوم و تحقیقات تهران برگزار می گردد و داوطلبان باید ساعت ۷ صبح قبل از برگزاری آزمون، در واحد دانشگاهی مذکور حضور داشته باشند.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد درخصوص حدنصاب نمره قبولی در این آزمون اظهار داشت: دانشجویان دوره دکتری برای موفقیت در این آزمون باید حداقل ۵۰ نمره از ۱۰۰ نمره را کسب کنند در غیر اینصورت می توانند در دوره های مجدد این آزمون شرکت نمایند.

وی خاطر نشان کرد: این آزمون، آزمون استاندارد زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی است که هر ماه توسط مرکز آزمون برگزار می گردد. دانشجویان دوره دکتری ملزم می باشند که در این آزمون شرکت کنند و هیچگونه محدودیتی برای شرکت در آزمون وجود ندارد.

وی درخصوص تأییدیه پذیرش شرکت کنندگان گفت: تأییدیه پذیرش داوطلبان در آزمون EPT پس از اعلام نتایج به واحد علوم و تحقیقات ارسال می گردد.

اقبالی درخصوص منابع این آزمون جهت مطالعه داوطلبان برای دوره های بعد گفت: داوطلبان می توانند جهت مطالعه بیشتر لیست منابع را از پایگاه اینترنتی روابط عمومی مرکز آزمون ملاحظه کنند.

رئیس مرکز آزمون در پایان گفت: نتیجه این آزمون متعاقباً اعلام خواهد شد و داوطلبان می توانند از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی www.pubr-azmoon.com و ورود به بخش پرسش و پاسخ از زمان دقیق اعلام نتایج، کسب اطلاع نمایند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.