آزیتا حاجیان:حضور کارگردانان مطرح در جشنواره امسال اتفاق بزرگی است

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

به استقبال جشنواره فیلم فجر/۸

آزیتا حاجیان دربارهٔ جشنواره سی و دوم فیلم فجر به هنرآنلاین گفت: امسال اتفاق بسیار نیک و بزرگی در جشنواره افتاده و آن حضور کارگردانان مطرح در جشنواره فیلم فجر است.

حاجیان در گفت و گو با هنرآنلاین افزود: چند فیلم بود که سال ها اجازه اکران نداشت اما امسال در جشنواره به نمایش درمی آید. مانند فیلم “قصه ها” به کارگردانی رخشان بنی اعتماد و این موضوع خود نویدبخش خواهد بود.

بازیگر فیلم “روبان قرمز” خاطرنشان کرد: از اینکه بالاخره بعد از سال ها شاهد جشنواره ای درخور و شان ملت ایران خواهیم بود به دور از هر نگاه سلیقه ای خوشحال هستم.

او در ادامه افزود: نکته ای که در جشنواره باید به آن توجه بسیاری داشته باشیم این است که نسل قدیم باید جا را برای کارگردانان جوان باز کنند تا آنها با شیوه خودشان مشکلات نسلشان را بازگو کنند.

حاجیان ادامه داد: هر نسلی با توجه به مشکلاتی که تحمل می کند و پیش رو دارد، با آسیب شناسی دقیق و موشکافانه می تواند به بهترین شکل در قالب فیلم آنها را بازگو کند.

بازیگر”دزد عروسک ها” همچنین خاطرنشان کرد: جشنواره فیلم فجر بیش از ۳۰ سال است که در کشور ما برگزار می گردد و با توجه به بین المللی بودنش از اهمیت بسیاری برای همه ما هنرمندان برخوردار است بنابراین همه ما باید تلاش کنیم تا هر سال شاهد جشنواره ای پربارتر از سال قبل باشیم.

حاجیان در ادامه افزود: لازمه برگزاری جشنواره منظم، همسو و متحد بودن با هم است که به واسطه آن باید اختلافات را کنار بگذاریم و همه در جهت برگزاری یک جشنواره آبرومند برآییم.


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.