آسفالت بزرگراه شهید همت نو نوار شد

۲ م دیماه ،

آسفالت بزرگراه شهید همت نو نوار شد

عصر خودرو :معاون فنی و عمران منطقه ۴ گفت: معاونت فنی و عمران منطقه در راستای یک طرح فوریتی اقدام به مرمت و لکه گیری آسفالت بزرگراه شهید همت کرد.

به نقل ازخبرنگارباشگاه خبرنگاران ، بهمن محبوبی درضمن بیان این مطلب افزود: پس از اتمام عملیات درزگیری بزرگراه شهید همت و حد فاصل بزرگراه شهید صیاد شیرازی در چند نقطه با تناژ ۲۲۵ تن به مسافت ۱۹۲۰ متر مربع لکه گیری هندسی مکانیزه شد.
معاون فنی و عمران منطقه ۴ ادامه داد: به منظور ایمنی در عبور و مرور و در پی ادامه پیاده رو سازی و آسفالت معابر گذرگاه‌های عابرین پیاده، خیابان چهارم و ششم غربی اتحاد پس از تسطیح و خاکبرداری حدود ۶۰ متر مکعب از حاشیه‌های خاکی محل‌های فوق آسفالت شد که در این عملیات ۷۰ تن آسفالت بکار رفته است.
محبوبی تصریح کرد: به منظور جلوگیری از اختلال وسایل نقلیه و تسهیل در تردد خودروها زیرگذر پل شهید متوسلیان به طرف جاده تلو، توسط اداره فنی و عمران ناحیه ۸ به مساحت ۹۰۰ متر مربع و با پخش ۸۰ تن آسفالت، ترمیم و بازسازی شد.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به درخواست‌های مردمی از طریق سامانه ۱۳۷ اداره فنی و عمران ناحیه ۸ اقدام به روکش آسفالت خیابان سازمان آب کوچه میعاد به طول ۵۰۰ متر با صرف ۶ تن آسفالت کرد.

شنبه ۲ دى   ۱۵:۲

منبع:عصرخودرو
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.