آسمان بی‌ستاره در سیمای سمنان کلید خورد

جام جم آنلاین: با حضور شریفی فر مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان، دانایی رئیس حوزه هنری استان و جعفری بخشدار شهمیرزاد و جمعی از معاونین و مدیران مرحله تصویربرداری تله فیلم آسمان بی ستاره به تهیه کنندگی و کارگردانی حیدر عباس زاده آغاز شد.

به گزارش روز شنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز سمنان در این مراسم شریفی فر مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان تولید این تله این فیلم را زمینه‌ای برای تولیدات بیشتر در حوزه دینی و ترویج فرهنگ ناب اسلام و آموزه‌های آن دانست و گفت: در دو سال گذشته ۳ اثر را با کمک و یاری هنرمندان استان سمنان تولید کرده ایم و تله فیلم بسوی آسمان کار جدیدی است که با مشارکت حوزه هنری استان سمنان در راستای هم افزایی نهادهای تحت پوشش رهبری انجام می‌شود.

وی افزود: افتخار ما در تولید این مجموعه، استفاده از ظرفیت‌های بومی و هنرمندان استانی است.

دانایی رئیس حوزه هنری استان سمنان همکار و همدلی در این مجموعه را باعث دلگرمی برای تولید سایر آثار دانست و گفت: با توجه به پتانسیل‌های هنری که در عرصه هنر استان سمنان وجود دارد تولید چنین تله فیلمی احساس می‌شد لذا به لحاظ بحث هم افزایی دستگاههای فرهنگی تصمیم به تولید این اثر گرقته شد.

 وی از همکاری مناسب احمد نیک کار معاون سیمای مرکز سمنان و عوامل این اثر مشترک تقدیر و تشکر کرد.

 تله فیلم آسمان بی ستاره به تهیه کنندگی و کارگردانی حیدر عباس زاده است که در سیمای مرکز سمنان در مرحله تصویربرداری می‌باشد.

داستان این تله فیلم از این قرار است که برزو پسر عباسعلی خواستگار دختر مش حسن است اما هر بار که تصمیم می‌گیرد به خواستگاری برود اتفاقاتی باعث شکراب شدن رابطه بین پدران می‌شود که نتیجتا مراسم خواستگاری به تعویق می‌افتد و………

بازیگران این مجموعه را فریدون امیر عبدالهیان، مهرداد طوسی، مهدی رحیمیان، حسام خلیل نژاد، محسن اصغریان، سوسن یحیایی، مهشید صدقی، غلامرضا اردیانی، مهدی حسن زاده و علی غربا تشکیل می دهند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.