آسمان “تهران” دودی رنگ شد

گردآوری شده توسط گروه وبگردی ممتاز نیوز:

در سایر مناطق کشور تا روز پنجشنبه جوی آرام و پایدار پیش بینی می شود که پیامد آن افزایش آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کشور خواهد بود و همچنین از بعدازظهر پنجشنبه و طی روز جمعه در سواحل شمالی کشور ابرناکی و بارش پراکنده باران و برف پیش بینی می شود.

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز،به نقل از سازمان هواشناسی کشور، امروز “سه شنبه سوم دی ماه ۹۲” از میزان بارش ها در مناطق جنوب و جنوب شرق کشور کاسته می شود و این موج بارشی بتدریج از جنوب شرق کشور خارج می شود.

بر اساس این گزارش، در سایر مناطق کشور تا روز پنجشنبه جوی آرام و پایدار پیش بینی می شود که پیامد آن افزایش آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کشور خواهد بود و همچنین از بعدازظهر پنجشنبه  و طی روز جمعه در سواحل شمالی کشور ابرناکی و بارش پراکنده باران و برف پیش بینی می شود.

شایان ذکر است، طی دو روز آینده خلیج فارس بویژه در مناطق شرقی و تنگه هرمز و همچنین دریای عمان مواج است.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان “تهران” امروز، صاف، درپاره ای نقاط غبار آلوده، در بعدازظهر رشد ابر در ارتفاعات پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به ۸ درجه و در کمترین حالت به ۱- درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر۵ درجه بالای صفر است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.