آسیب دیدن برخی مسافران تهران-بیروت در پی مزاحمت جنگنده های ناشناس

برخی مسافران پرواز تهران- بیروت هواپیمایی ماهان به خاطر حرکت خطرناک جنگنده یا جنگنده های ناشناس آسیب دیدند اما خوشبختانه این پرواز به سلامت در فرودگاه بیروت به زمین نشست.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، دقایقی پیش خبری مبنی بر آسیب دیدن برخی مسافران پرواز ۱۱۵۲ هواپیمایی ماهان به دلیل حرکت خطرناک و تهدیدآمیز جنگنده های صهیونیستی منتشر شد.

برخی از مسافران این پرواز در ویدیو کلیپی که در فضای مجازی منتشر شده، می گویند که به دلیل حرکت خطرناک و تهدید آمیز این جنگنده ها، خلبان هواپیمای ماهان مجبور به کاهش شدید ارتفاع شده و به همین دلیل برخی از آن‌ها آسیب دیدند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام اینکه جزییات این اتفاق در حال پیگیری است اعلام جزییات بیشتر را به بررسی‌های تکمیلی منوط دانست.

شبکه المیادین لبنان به نقل از “منابع موثق” اعلام کرد که جنگنده های متخاصم متعلق به رژیم صهیونیستی بوده اند و با نزدیک شدن به هواپیمای ایرانی قصد داشتند سیستم دفاع هوایی سوریه را به اشتباه بیندازند تا هواپیمای مسافربری ماهان را سرتگون کند.

این شبکه همچنین از شهادت یکی از مسافران این هواپیما خبر داده است.

خبرگزاری رویترز نیز گزارش داده که یک فروند جنگنده رژیم صهیونیستی با نزدیک شدن به هواپیمای مسافربری ایران بر فراز سوریه، برای آن ایجاد مزاحمت کرده است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، چند روز پیش خبری در سایت هواپیمایی ماهان منتشر شده بود که پروازهای تهران- بیروت از دوم مرداد آغاز می شود.
انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.