آسیب شناسی جریان اصولگرایی اولویت برنامه‌های ماست

فروردین ۱۴۰۳

کوهکن در اجلاس سراسری جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری:

دبیرکل جامعه نمایندگان ادوار گفت: اصولگرایان باید از انتخابات یک تحلیل واقع بینانه مبتنی بر اطلاعات صحیح داشته باشند که در صورت پیروزی و یا شکست در انتخابات بتوانند پس از آن به تحلیل خوب بپردازند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، “محسن کوهکن” در اجلاس سراسری جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری که در موسسه فرهنگی شهدای مؤتلفه اسلامی برگزار شد، دربارهٔ آسیب شناسی جریان اصولگرایی اظهار داشت: اصولگرایان باید از انتخابات یک تحلیل واقع بینانه مبتنی بر اطلاعات صحیح داشته باشند که در صورت پیروزی و یا شکست در انتخابات بتوانند پس از آن به تحلیل خوب بپردازند.
 
وی افزود: اگر جریان اصولگرایی فعالیت‌های خود را از انتخاباتی به انتخابات دیگر رها کند، معنایش این است که پوسته و کار تشکیلاتی خود را به نوعی رها کرده و این عدم استفاده بهینه برای آینده و یک آسیب به حساب می‌آید.
 
این فعال سیاسی ادامه داد: براساس نظرات اخذ شده از اشخاص مختلف و فعالان سیاسی اصولگرا در جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری ۳۲ مورد اشکال و ۱۸ مورد پیشنهاد برای رفع آسیب‌ها ارائه شد.
 
عضو جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری تصریح کرد: براساس نظرات اخذ شده آسیب‌های جریان اصولگرایی در جبهه مذکور در سطح ملی_ استانی و منطقه‌ای خلاصه می‌شد که اعضای جبهه در مراودات و لابی‌هایی که با دیگر گروه‌ها دارند اهل سهم دادن می باشند تا سهم گرفتن و به راحتی از این مسئله می‌گذرند.
 
این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: لازمه سردادن شعار اصولگرایی این است که ما اهم و مهم کنیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.