آشتیانی: ایران نباید مغرور شود

۱۹ام بهمن ،

کارشناس فوتبال پس از پیروزی ایران مقابل لبنان گفت: انتظار این برد را داشتیم ایران یک تیم درجه یک آسیا و لبنان تیم درجه سوم است.

ابراهیم آشتیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: فوتبال ایران در تمام جوانب از لبنان برتر است از نظر تعداد بازیکنان سطح بازی استعداد هزینه‌های لیگ و … ایران نسبت به لبنان برتری دارد در بازی قبل که ایران شکست خورد اولین بازی بود البته دیروز انتظار پنج گل را هم نداشتیم.

وی دربارهٔ حضور لژیونرها در تیم ملی اظهار داشت: دژاگه و قوچان‌نژاد خون جدیدی را وارد رگ‌های تیم ملی کردند آن‌ها آموزش دیده می باشند و مانند یک بازیکن حرفه‌ای که به وظایف خود آشناست عمل می‌کنند به عقیده من نقش این دو در تیم ملی خیلی پررنگ بوده و بدون شک در بازی مقابل لبنان برترین بازیکنان زمین بودند.

کارشناس فوتبال در ادامه تاکید بر تمرکز تیم بر روی بازی‌های بعدی کرده و گفت: یکی از مشکلات تیم ما افت تیم بعد از بازی‌های خوب است تجربه نشان داده بعد از بردهای پرگل تیم مغرور شده و یک نوع بی‌خیالی به بازیکنان دست می‌دهد.

این یک نقطه ضعف است و بازیکنان ما چون حرفه‌ای نیستند این اتفاق می‌افتد.

دیروز تیم لبنان هم ۱۰ نفر بود در حال حاضر با تدبیر مربیان باید این پنج گل را فراموش کرد و روی بازی‌های حساس بعدی تمرکز کنیم.
آشتیانی در ادامه دربارهٔ حواشی اخیر دروازه گفت: به نظرم نظم به تیم برگشته است البته رحمتی ابزیکن خیلی خوبی است و نمی‌دانم به چه دلیل از تیم ملی کنار رفت امیدوارم در آینده نظرش عوض شود، بازی‌های تیم ملی خیلی با ارزش است و تا آخر عمر برای بازیکنان افتخار است. انشا اله مسائل حاشیه‌ای از تیم ملی دور می‌شود و این نظم همیشه باقی می‌ماند.

وی دربارهٔ عملکرد داور مسابقه چنین نظر داد: داوری خوب بود به عقیده من داور به درستی پنالتی گرفت شاید در ایران آن صحنه پنالتی نباشد اما داور بازی از داوران درجه یک بود و تصمیم درستی گرفت.

آشتیانی در پایان دربارهٔ بازی‌های بعدی تیم اظهار داشت: به طور قطع ایران در جام ملت‌ها حضور خواهد داشت ما تا به امروز سه بار قهرمان جام ملت‌های آسیا شده‌ایم در دو قهرمانی من نیز حضور داشتم بیش‌تر تیم‌ها این مسابقات را مرحله‌ی آمادگی برای جام جهانی می‌دانند در ا ین بازی‌ها بازیکنان جدید با ید بیش‌تر بازی کنند چرا که میانگین سنی تیم ایران بالای ۲۵ سال است و ه دف اصلی ما جام جهانی است./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.