آشتیانی: کره‌جنوبی از ما می‌ترسد

   ابراهیم آشتیانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد دیدار روز ۲۵ مهر تیم ملی فوتبال ایران برابر کره جنوبی گفت: کره‌جنوبی در بیشتر بازی‌ها به ایران باخته و از ما می‌ترسد. معمولا ما در درگیری ها مسلط بودیم و کره ای ها در کارهای ترکیبی و سرعتی بهتر بودند. هنوز هم این روند ادامه دارد و اگر سرعت کره را بگیریم و اجازه ندهیم کارهای ترکیبی خود را انجام دهند می توانیم به برتری برسیم. توان جسمانی بازیکنان ما بیشتر است و اگر از این امتیاز استفاده کنیم می توانیم در خانه پیروز شویم.

پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به رفع مشکل بازیکنان تیم ملی با رسانه ها عنوان کرد: بازی بسیار حساسی برابر کره داریم و اگر به پیروزی برسیم شانس ما برای صعود به رقابت های جهانی زیاد می شود. باید همدل و یک پارچه باشیم. بازیکن، مربی،‌ هواداران و مسؤلان همه باید باهم یکدل شوند تا تیم ملی در راستای رسیدن به جام جهانی موفق عمل کند.

آشتیانی اظهار داشت: کارشناسان باید کمک کنند و مصاحبه های انتقادی نکنند. اگر هم نکته ای را لازم می بینند بگویند، راهکار هم نشان دهند. می توانیم کره را ببریم.

وی در مورد تعطیلی لیگ برتر خاطرنشان کرد: با تعطیلی لیگ مخالف هستم. شرایط نسبت به قبل تفاوت کرده و دیگر تیم های ملی قبل از بازی به اردوهای بلند مدت نمی روند. بازیکنان حرفه ای هستند. دیدید که دژاگه بعد از دو روز حضور در ایران در دور قبلی رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل مقابل قطر ۲ گل به ثمر رساند. تیم ملی فقط هماهنگی می خواهد و دیگر در این رده وقت آموزش وجود ندارد. اردوهای بلند مدت بازیکن را خسته می کند. این اتفاق به باشگاه ها هم ضربه می زند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.