آشتیانی: بیش از این معطل کنیم فوتبال نابود می گردد / عادلانه نیست فوتبال را از مردم بگیریم

۲۵اردیبهشت،

پس از مصوبه مجلس پیرامون خصوصی سازی باشگاه های استقلال و پرسپولیس؛

آشتیانی کارشناس فوتبال کشورمان بیان کرد: مسئولان فوتبال چند سال است که صحبت در مورد خصوصی سازی باشگاه های سرخابی می کنند اما تا الان اقدامی انجام ندادند.

آشتیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: من با خصوصی سازی مخالف نیستم برعکس موافق هستم، اما برنامه خاصی برای خصوصی سازی نداریم.

وی ادامه داد: اگر این مصوبه حتمی شود امیدواریم دولت روی فوتبال کشورمان سرمایه گذاری کند.

آشتیانی اضافه کرد: ۵۱% از این مصوبه به نسل امروزی ورزش به ویژه فوتبال تعلق می گیرد.

آشتیانی کارشناس فوتبال کشورمان بیان کرد: در مورد خصوصی سازی باید بگویم که ۴ سال قبل آنقدرها هم خصوصی سازی در بخش فوتبال انجام نشده است. متاسفانه امروز اقتصاد کلان کشور با اقتصاد ورزش گره خورده است و تاثیر دامنه دار اقتصادی بر ورزش نیز تاثیر می گذارد.

وی ادامه داد: ۴ سال پیش قرار بود جریان واگذاری پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی سازی مطرح شود و برای این امر باید کارهای زیر ساختی انجام می شد که هنوز نشده است، این عادلانه نیست. اگر بخشی از این خصوصی سازی به ورزش کشورمان مخصوصا فوتبال تعلق نگیرد نسل امروزی فوتبال رو به نابودی می رود.

آشتیانی کارشناس فوتبال  کشورمان گفت: باشگاه ها تا حدودی بدهی دارند و این بدهی ها را قبول می کنند. اگر مدیریت درست تصمیم گیری کند تکلیف این بدهی ها مشخص می گردد.

وی تاکید کرد: بعضی از این بدهی ها باید از طریق دولت پی گیری شود و بعضی از آنها به طور شخصی با مسئولیت خود شخص باید پرداخت شود.

آشتیانی در پایان خاطرنشان کرد: مشتریان اصلی ورزش کشورمان مخصوصا فوتبال، مردم می باشند و خود مردم می باشند که روی ورزش کشورمان سرمایه گذاری می کنند ،نباید آنها را دلسرد کرد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.