آشتیانی: رویانیان بستر قهرمانی را مهیا کرده بود اما دل هواداران شاد نشد

۱۷اردیبهشت،

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقصر اصلی ناکامی های پرسپولیس در این فصل را مردم بهتر از هر کسی می شناسند.

اردلان آشتیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: فکر می کنم مقصر اصلی ناکامی های پرسپولیس را مردم بهتر از هر کسی می شناسند اما به نظر من مدیریت باشگاه پرسپولیس امسال سنگ تمام گذاشت و بستر کاملا مهیا بود تا تیم قهرمان شود اما متأسفانه دل هواداران پرسپولیس بازهم شاد نشد.

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس در مورد نقش یحیی گل محمدی در ناکامی های پرسپولیس گفت: وقتی تیم می بازد نمی شود کادر فنی و سرمربی را مقصر ندانست. به نظر من مربی یکی از عوامل اصلی باخت است. همیشه شانس عامل اصلی نیست و کادر فنی مقصر است. شاید عوامل دیگر هم تأثیر گذار باشند اما ۵۰ درصد کادر فنی مقصر است.

وی در مورد آینده پرسپولیس گفت: به نظر من بزرگ ترهای پرسپولیس باید یک تصمیم درست برای تیم بگیرند و پرسپولیس بزرگانی دارد که هر کشوری آرزوی داشتن آنها را دارد. مدیرعامل پرسپولیس بهترین مدیری بوده که بعد از انقلاب به این باشگاه آمده و کارهای زیر بنایی بسیاری انجام داده و تدبیر خوبی دارد. پرسپولیس مدتهاست که در لیگ برتر جام نگرفته و مردم تشنه قهرمانی این تیم در لیگ می باشند.

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس در مورد خداحافظی علی کریمی از فوتبال گفت: این قضیه تصمیم خوبی است و هر چیزی که سلاح کریمی است، همان می گردد. من نمی توانم در مورد خداحافظی او صحبت کنم چون این مسأله یک تصمیم کاملا شخصی است.

آشتیانی در پایان گفت: خداحافظی مهدی مهدوی کیا از فوتبال در پایان فینال جام حذفی یکی از دردناک ترین لحظات زندگی او بود و کاش این کار انجام نمی شد. کادر فنی و بچه های تیم باید کنار او می ماندند و دور افتخار می زدند. به نظرم این خداحافظی بسیار دردناک و غم انگیز بود چون مهدوی کیا یک افتخار ملی بوده و اینجور مراسم خداحافظی برای چنین بزرگانی اصلا درست نیست./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.