آشتی‌کنان رحمتی و نکونام در رستوران شیک دبی

۱۱اردیبهشت،

نکونام و رحمتی پس از ماه ها سرانجام با هم آشتی کردند.

ماه‌ها بود استقلالی‌ها درگیر قهر دو مهره سرشناس خود بودند، اتفاقی که حاشیه‌های فراوانی برای این تیم در کورس قهرمانی رقم زد و امیر قلعه‌نویی هم سعی کرد با کدخدامنشی این مشکل را حل و فصل کند. 

به گزارش خبرآنلاین؛ سیدمهدی رحمتی و جواد نکونام که اتفاقاً از دوستان بسیار نزدیک و صمیمی یکدیگر بودند تنها بعد از این‌که یکی دو ماه از استقلالی‌شدن نکونام گذشت با هم دچار اختلافات شدیدی شدند که ماحصل این اختلافات قهر چند ماهه آنها بود. البته این‌که اختلاف رحمتی و نکونام از کجا و چگونه آغاز شد روایت‌‌های بسیاری در پی داشت اما استقلالی‌ها و در رأس آنها قلعه‌نویی هیچ‌وقت این اختلافات را تکذیب نکردند و برعکس سعی کردند تا این موضوع در داخل زمین و مصاف با رقبا تأثیری بر نتایج تیم نداشته باشد که تا حدودی موفق هم بودند. در این چند ماه تلاش‌‌های پشت پرده بسیاری انجام شد تا بلکه زمینه آشتی این دو بازیکن فراهم شود اما هربار یکی از آنها زیر بار این اتفاق نرفت تا کار به خارج از ایران کشیده شود و بعد از قطعی شدن صعود استقلال از گروه مرگ نکونام و رحمتی هم آشتی کنند. 

ماجرا از آنجا آغاز شد که بعد از بازی با الریان نزدیک به هشت بازیکن از کادرفنی اجازه گرفتند تا زودتر از کاروان تیم راهی دبی شوند. این نفرات کار را به نحوی جلو بردند که نکونام و رحمتی هم در این سفر همراه آنها باشند، آن هم بدون اینکه بویی از برپایی مراسم آشتی‌کنان ببرند. نفراتی مثل سیاوش اکبرپور، مجتبی جباری، پژمان منتظری، خسرو حیدری، امیرحسین صادقی و… به عنوان بانیان اصلی این مراسم با هماهنگی‌ای که با یکی از دوستان ایرانی مقیم امارات داشتند، مقدمات آشتی دو بازیکن سرشناس استقلال را در رستوران مجلل دوست خود در مرکز دبی فراهم کردند و رحمتی و نکونام که استارت آشتی‌شان از بازی با الریان و بعد از درگیری نکونام با بازیکن الریان و دخالت رحمتی در دفاع از او خورده بود این‌بار در یک عمل انجام شده قرار گرفته و از ته دل با هم روبوسی و آشتی کنند. به هر ترتیب وقتی خبر آشتی رحمتی و نکونام به امیر قلعه‌نویی رسید گفت‌: «حالا که بچه‌ها می‌خواستند این دو نفر را آشتی بدهند، کاش چندماه زودتر به فکر می‌افتادند تا استقلال هم این همه وارد بحران و حاشیه نمی‌شد». 

به هر ترتیب آشتی رحمتی و نکونام آن‌هم در این مقطع از فصل که استقلال درگیر قهرمانی در لیگ‌برتر و همچنین صعود از مرحله پلی‌‌آف لیگ قهرمانان آسیاست، می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران استقلال باشد، ضمن این‌که هیچ بعید نیست با این آشتی استارت پروسه بازگشت دوباره رحمتی به تیم‌ملی آن هم در آستانه سه بازی حساس خردادماه زده شود که باید دید با گذشت زمان این موضوع به کجا کشیده خواهد شد. آیا کروش زیر بار خواهد رفت یا …


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.