آشر بخاطر فرزندانش کنسرتهایش را یکسال به تعویق انداخت

این ستاره آر اند بی ، تاریخ کنسرتهای تور آینده خود در اروپا را به تعویق انداخت تا بیشتر به فرزندانش برسد و به تعهدات خود در برنامه استعداد یابی “وویس(صدا)” بهتر عمل کند. این خواننده موفق که برای گرفتن…

این ستاره آر اند بی ، تاریخ کنسرتهای تور آینده خود در اروپا را به تعویق انداخت تا بیشتر به فرزندانش برسد و به تعهدات خود در برنامه استعداد یابی “وویس(صدا)” بهتر عمل کند.

این خواننده موفق که برای گرفتن حضانت فرزندانش مدتها با همسر سابقش تامکا فاستر درگیر بود بالاخره ماه گذشته سرپرست اولیه و اصلی دو فرزند چهار و سه ساله خود شد و هفته گذشته به همراه شکیرا به عنوان داور جدید برنامه استعدادیابی “وویس” انتخاب شد .

در این شرایط بود که آشر تصمیم گرفت کنسرتهای تور اروپایی خود را به پاییز آینده موکول کند.

اطلاعیه ای در وب سایت این خواننده منتشر شده که در آن نوشته شده است :” به خاطر تعهدات کاری و شخصی، آشر تاریخ کنسرتهای تور آینده خود به ارو پا را تغییر می دهد.”

” آشر برای اینکه مطمئن شود طرفداران او ، در تور آینده اش بهترین کنسرتهای ممکن را تجربه خواهند کرد ، همه برنامه های تور خود را به پاییز سال ۲۰۲۴ موکول کرد.”

در یک پیام دیگر که توسط خود آشر نوشته شده بود ، او گفت:”احساس شعف و هیجانی که هنگام اجرای برنامه برای شما به من دست می دهد ، غیر قابل توصیف و باور نکردنی است . من تک تک شما را دوست دارم و سپاسگزارم که همیشه و در همه مراحل همراه و پشتیبان من هستید.”

” من در حال حاضر سعی می کنم هم به فرزندانم برسم و هم طرفدارانم را راضی وخوشحال نگه دارم و واقعا” از شما قدردانی و تشکر می کنم که در این راه به من کمک می کنید و از من حمایت می کنید.

(www.aftabir.com)

فرهنگ و هنر
بازنشر:ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.