آشفتگی در اکران فیلم های کودک سردرگمی مخاطبان را به همراه داشته است

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ جمعه ۱۲م آبان ۹۱،

کارگردان فیلم سینمایی همبازی با تاکید بر نگاه عادلانه به اکران یکسان برای فیلم ها:

آشفتگی در اکران و در واقع اکران همزمان چند فیلم کودک با سخت کردن انتخاب برای خانواده ها برای گزینش یک فیلم آنها را دچار سردرگمی کرده است.

 به گزارش خبرنگار حوزه سینمایی باشگاه خبرنگاران ؛ امشب در برنامه هفت غلامرضا رمضانی به عنوان مهمان این برنامه برای تحلیل بحران اکران در سینما گفت:  در صورت همزمان نشدن چند فیلم کودک شرایط خوب و مثبتی برای فیلم همبازی رقم می خورد ولی در نهایت تاسف برخی ها برای رفع تکلیف در این بخش با بی توجهی خود به اکران فیلم ها ضربه زدند و فیلم سینمایی همبازی آنطور که باید و شاید دیده نشد.

وی ادامه داد: اکران این فیلم بطور همزمان با یک فیلم کودک دیگر همراه شد با این تفاوت که ما یازده سینما و آنها چهل و چهار سینما را در اختیار داشتند. در واقع در خصوص در اختیار قرار دادن سینماها و همچنین سانس ها عدالت برای همبازی رعایت نشد.

رمضانی اظهار داشت: ما در زمینه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی برای تماشای فیلم های کودک نیز خیلی خوب عمل نکردیم و دو هفته بعد از اکران فیلم سینمایی همبازی اختاپوس به عنوان فیلمی دیگر در ژانر کودک بدون برداشته شدن کلاه قرمزی و بچه ننه از روی پرده سینما ها به میدان آمد.


 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.