آشکار سازی نقاط پرحادثه در راه های گیلان

  ۸۷ نقطه پرحادثه درراه های شریانی گیلان آشکار سازی شد.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، شعبانپور قائم مقام وزیر ومدیر کل راه وشهرسازی گیلان با اشاره به اهمیت ایمنی وکاهش سوانح وتصادفات گفت: شناسایی، آشکارسازی و ایمن‌سازی نقاط پرحادثه به عنوان اقدامی زودبازده برای افزایش ایمنی و کاهش سوانح و تصادفات در محورها محسوب می شود و این امر همواره در برنامه‌ریزی‌های مرتبط با نگهداری راه‌ها مد نظر بوده است.
وی افزود:در راستای برقراری ایمنی درمحورها مواصلاتی گیلان تعداد۱۱۲ مورد شامل ۳۱ نقطه و۸۱ مقطع پرحادثه در راه های اصلی وفرعی استان شناسایی شده که از این میزان ۸ مورد آن بطور اساسی ایمن سازی شدند و۷۰ نقطه نیز با صرف اعتباری افزون بر ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی واستانی آشکار سازی شده است.
شعبانپور افزود: برای رفع نقاط ومقاطع پرحادثه راههای اصلی وفرعی استان اعتباری بالغ بر ۷۴۵ میلیارد ریال نیاز می باشد.
وی با اشاره به اهمیت برقراری ایمنی درراه های روستایی خاطر نشان کرد:تعداد نقاط ومقاطع شناسایی شده در راه های روستایی ۲۹ مورد است که ۱۷ مورد از آنها با هزینه ای بیش از ۵ میلیارد ریال آشکار سازی شده وبرای اصلاح کامل این مقاطع پرحادثه(۲۹ مورد)اعتباری بالغ بر ۵۲ میلیارد ریال مورد نیاز است.
مدیر کل راه وشهرسازی ادامه داد:انتظار می رود با تامین اعتبارات مالی، در آینده نه چندان دور شاهد رفع و اصلاح این نقاط پرحادثه باشیم.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.