آشنایی با راه‌های حمایت از کودکان فلسطینی

جام جم آنلاین: “نخل و زیتون” و “زیتون تلخ”، کاری از گروه جامعه و زندگی شبکه جهانی صدای آشنا در روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی، پخش می شود.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی و امورمخاطبان شبکه جهانی صدای آشنا، “نخل و زیتون” با وصف مظلومیت و معصومیت کودکان و نوجوانان فلسطینی و ابراز همدردی با آنها، به بیان راه های حمایت از این گروه آسیب دیده می پردازد.

رویا ولی زاده سردبیر و تهیه کننده، زهرا تقی ملا نویسنده، راضیه طالب زاده گوینده، و سمیه نجفی گزارشگر در این ویژه برنامه همراه شما هستند.

دکتر شیخ الاسلامی دبیرکل سازمان حمایت از فلسطینیان، کارشناس این ویژه برنامه است.
“نخل و زیتون” را روز یکشنبه نهم مهر ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران برابر با ساعت ۱۸:۰۰ به وقت گرینویچ از کانال اروپای شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.

“زیتون تلخ” در قالب نمایش، زندگی یک خانواده فلسطینی را به تصویر می کشد که به دنبال درگیری با نیروهای اشغالگر صهیونیستی، پدر خانواده به شهادت می رسد، که در اثر این اتفاق کودک خانواده موقعیتی را فراهم می کند که مرگ فرمانده صهیونیست را رقم می زند.

امیر زنده دلان سردبیر و بازیگر، عباس پیری تهیه کننده، غلامرضا قاسمیان نویسنده، و محسن بهرامی، بهرام سروری نژاد و نازنین مهیمنی بازیگران، در این ویژه برنامه همراه شما هستند.

“زیتون تلخ” را روز یکشنبه نهم مهر ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران برابر با ساعت ۱۳:۰۰ به وقت گرینویچ از کانال آسیا و اقیانوسیه شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.

بیان میزان توانمندی و هوش و ذکات ناشنوایان در صدای آشنا

دو ویژه برنامه “جهان سکوت” و “دنیای سکوت” کاری از گروه جامعه و زندگی شبکه جهانی صدای آشنا در روز جهانی ناشنوایان از این شبکه پخش می شود.

“جهان سکوت” در قالب مباحث کارشناسی، به بیان میزان توانمندی و هوش و ذکات ناشنوایان، و راه های کمک صحیح و بدون ترحم به این قشر از جامعه، می پردازد.

در بخشی از این ویژه برنامه برای انجام سنجش شنوایی کودکان، به والدین توصیه هایی ارائه می شود.

دکتر پروین ناظمی کارشناس این ویژه برنامه است.رویا ولی زاده سردبیر و تهیه کننده، زهرا تقی ملا نویسنده، راضیه طالب زاده گوینده، و سمیه نجفی گزارشگر در این ویژه برنامه همراه شما هستند.

“جهان سکوت” را یکشنبه نهم مهر ساعت ۱۱:۰۰ به وقت تهران برابر با ساعت ۰۷:۳۰ به وقت گرینویچ از کانال اروپای شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.

“دنیای سکوت” با حضور بیتا محمودی مدیر آموزشگاه باغچه بان، به بررسی محدودیت های ناشنوایی، کشف استعدادهای افراد ناشنوا، و چگونگی ارتباط با آنها خواهد پرداخت.
نرگس الهی سردبیر، رویا ولی زاده تهیه کننده، اکبر ملایی و لیلا صابونچی بازیگران در این ویژه برنامه با شما همراه خواهند شد.

“دنیای سکوت” را یکشنبه نهم مهر ساعت ۰۹:۳۰ به وقت تهران برابر با ساعت ۰۶:۰۰ به وقت گرینویچ از کانال آسیا و اقیانوسیه شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.

نشانی وب سایت شبکه جهانی صدای آشنا www.sedayeashna.ir

شماره تماس روابط عمومی ۲۲۱۶۴۱۳۱ ، ۲۲۶۵۲۳۲۷


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.