آشنایی با دکوراسیون وسایل موجود -۱

۲۳اردیبهشت،

مهارت‌های زندگی > فوت و فن– ممتازنیوز- ندا شریف:
دکوراسیون بر اساس آن‌چه موجود دارید، کار آسانی است. با وسایل معمولی و کار روی آن‌ها و انجام چند روش ساده و در عین حال تازه تغییر دکوراسیون دهید.

۱- از عکس‌های خانوادگی استفاده کنید

تصاویر به یادماندنی و عکس‌های خانوادگی را هماهنگ کرده، یک جا قرار دهید.

از بعضی عکس‌ها پرینت بزرگ‌تر بگیرید. از قاب‌های موجود استفاده کنید. برای هماهنگی بیش‌تر آن‌ها را همرنگ یا قاب‌های مشکی ارزان قیمت تهیه کنید.

۲- درهای کابینت را بردارید

در دکوراسیون گاهی حذف به اندازه اضافه کردن کارساز است. سری به داخل کابینت بزنید و ببینید وسایل موجود در آن ارزش به نمایش گذاشته شدن دارند؟

ممکن است داخل کابینت‌ها نیاز به رنگ شدن داشته باشد. درها را بردارید. سوراخ‌ها را با بتونه و رنگ بپوشانید. ظروف و شیشه‌های مورد علاقه را انتخاب و مواد غذایی (ماکارونی، آرد و برنج) را داخل آن‌ها بریزید.

دکوراسیون 

۳- ارتفاع پرده را اضافه کنید

اگر جا برای باز شدن پرده وجود دارد، چوب پرده را بالا برده، به سقف بزنید تا اتاق‌ها بلندتر به نظر برسند. قبل از این اقدام از بلند بودن قد پرده مطمئن شوید.

اگر پرده مستقیم از داخل میله پرده رد شده است، با استفاده از گیره می‌توانید چند سانتی‌متر دیگر به ارتفاع پرده بیفزایید.

moreآشنایی با بایدها و نبایدهای پرده

۴- برای کوسن‌ها رویه بدوزید

دوختن رویه‌ای تازه کوسن‌های قدیمی را با ارزش و پرجلوه‌ می‌کند. با دوختن زیپ یا دگمه مشخص نخواهد بود که کوسن سبز شما زمانی قرمز بوده است.

۵- وسایلی که پیدا کرده‌اید را به نمایش بگذارید

یادگاری‌هایی که از گردش‌ها جمع کرده‌اید را به عنوان وسایل دکوری یکجا قرار دهید. با این کارعلایق و تجربیات خود را نشان داده، حسی خاص ایجاد می‌کنید. این اشیاء حتی می‌توانند صدف‌های کنار ساحل باشند. ساده‌ترین اشیاء اگر یادآور خاطره‌ای خاص باشند، اهمیت پیدا می‌کنند.

moreچطور از صدف‌ها در دکوراسیون استفاده کنیم؟

۶- از ابزار رنگ استفاده کنید

رنگ رکن اصلی در دکوراسیون با بودجه محدود است. اما این ابزار همه کاره محدود به دیوارها نمی‌شود و در نو شدن مبلمان و وسایل هم نقش مهمی دارد.

http://www.bhg.com


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.