آشنایی با روش های داستان نویسی در«معجزه قلم»

۳۰م آذر ،

علاقمندان به حوزه ادبیات خصوصا داستان نویسی می توانند به کارگاهی که در فرهنگسرای فردوس با عنوان «معجزه قلم» برگزار می گردد،شرکت کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، این جلسات که به صورت هفتگی برگزار می گردد به اهمیت و ضرورت داستان،  مقدمات داستان نویسی ، زاویه دید ،  سبک و روش های صحیح و استاندارد داستان نویسی پرداخته می گردد.
در کارگاه داستان نویسی قالب های مختلف داستان در تمامی ها حوزه ها مانند : رمان ، داستان کوتاه ، نمایش نامه ، اسطوره ، حماسه و… برای مخاطبین تشریح خواهد شد.
همچنین در این کارگاه کارشناس  برنامه داستان ها و رمان هایی از نویسندگان برجسته ادبیات ایران و جهان را به منظور آشنایی هرچه بیشتر اعضاء به شرکت کنندگان معرفی می کند.
گفتنی است «معجزه قلم» شنبه های هر هفته ساعت ۱۶ به کارشناسی محمد رضا گودرزی نویسنده و کارشناس ادبی در فرهنگسرای فردوس برگزار می گردد.
علاقه مندان برای شرکت در این کارگاه می توانند به فرهنگسرای فردوس به نشانی فلکه دوم صادقیه ، بلوار فردوس بعد از چهارراه مخابرات مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۰۵۸۹۰۰ تماس حاصل فرمایند./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.