آشنایی با فرهنگ انتظار و مهدویت در جشنواره اوقات فراغت

بزرگترین رویداد فرهنگی ورزشی جوانان و نوجوانان در رشته های مختلف ورزشی که در شب نیمه شعبان، توسط ۲۰ هزار نفر از شهروندان منطقه ۴ در بوستان پلیس آغاز به کار کرد ؛ همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، سید محمد آقامیر رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران در بازدید ۲ ساعته از جشنواره تفریحی و ورزشی اوقات فراغت در بوستان پلیس افزود: خوشبختانه در جشن های ماه مبارک شعبان که امسال به صورت منطقه ای و با محوریت مناطق ۲۲ گانه شهر تهران در حال برگزاری است، به نحوی برنامه ریزی شده است تا کودکان و نوجوانان با حضور در این جشن ها ضمن آشنایی با فرهنگ انتظار و مهدویت، اوقات خوشی را در کنار خانواده های خودسپری کنند.
رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران ادامه داد: تلفیق ارزش های دینی با ورزش بسیارپسندیده است چرا که این امرموجب ایجاد فضایی فرهنگی و شاد در بین خانواده ها شده است و می تواند بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی را در بین جوانان و نوجوانان کاهش دهد.
وی تصریح کرد: در جشنواره تفریحی و ورزشی اوقات فراغت امسال، بیش از ۷۰ نوع خدمات ورزشی رایگان به همراه غرفه های دینی و فرهنگی آماده پذیرایی ازعموم شهروندان است و بدون شک اقدامات صورت گرفته در این مدت موجب رضایتمندی شهروندان شده است.
در ادامه حسین حسینی نژاد قائم مقام شهردار منطقه ۴ ضمن دعوت از عموم شهروندان برای حضور در این جشن های فرخنده شعبانیه اظهار داشت: بی شک این جشن ۸ روزه که با تلاش بیش از ۱۰۰ نفر از کارشناسان ورزشی و فرهنگی در فضایی به مساحت ۲۲ هکتار در بوستان پلیس در حال برگزاری است می تواند بخش قابل توجهی از نیازهای ورزشی و فرهنگی خانواده ها بویژه جوانان و نوجوانان و حتی کودکان و سالمندان را تأمین کند.
وی خاطرنشان کرد: این جشنواره از روز چهارشنبه ۱۴ تیرماه همزمان با شب ولادت حضرت موعود(عج) با اجرای ویژه برنامه های متنوع آغاز به کار کرد و با برگزاری مراسم اختتامیه در روز ۵ شنبه ۲۲ تیرماه جاری به پایان می رسد./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.