آشنایی دانش آموزان بامفاهیم قرآن در مدارس قرآنی نقش مهمی در جهت گرایش به مسایل اخلاقی جامعه دارد

آرشیو خبردین و اندیشه کد مطلب: ۶۸۰۸     

در گفت و گو با پانا مطرح شد:

ارسال به    نسخه چاپی نسخه چاپی   

خبرگزاری پانا: استاد حوزه و دانشگاه گفت: مدارس قرآنی با آموزش صحیح قوانین الهی و قرآنی به دانش آموزان می توانند نقش به سزایی در گرایش به مسایل اخلاقی در جامعه داشته باشند.

شنبه ۸ مهر ساعت ۱۲:۵۱

حجت الاسلام محمد پناهی در گفت و گو با خبر نگار دین و اندیشه پانا با بیان اینکه قوانین قرآن انسان را به کمال می رساند تصریح کرد: خداوند متعال به دلیل شناختی که از انسان دارد می تواند انسان را بسوی کمال رهنمون سازد و قوانین بشری همواره در مقابل تعالیم الهی ناچیز است .
وی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش به عنوان متولی امر تعلیم و تربیت با راه اندازی مدارس قرآنی می گامی موثر در اجرایی شدن قوانین الهی در جامعه برداشته است .
این استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: وقتی دانش آموزان با مفاهیم ناب الهی در مدارس قرآنی آشنا شوند به طبع شاهد گرایش نسل جوان جامعه به مسایل اخلاقی خواهیم بود. 
وی تاکید کرد : باید همه دستگاه ها تلاشی مضاعف در جهت تدریس و تعلیم معارف و مفاهیم قرآنی در جامعه به خصوص در بین نسل جوان و دانش آموزان داشته باشند.
حجت الاسلام پناهی  خاطر نشان کرد: والدین نیز تمایل بسیاری برای تعلیم مفاهیم قرآنی برای فرزندان خود دارند و به طور یقین  آموزش و پرورش را در این راه یاری می کنند .
 وی گفت : امیدواریم مدارس قرآنی راهی مطمئن در جهت تحقق هرچه بیشتر اخلاق قرآنی در سطح جامعه فراهم کنند و دانش آموزان را با اهداف الهی آشنا سازند.


Loading...


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.