آشنایی کامل با آفیس ۲۰۲۴ ( فایل نصب آفلاین – ۳۲ و ۶۴ بیتی )

عکس

شرکت مایکروسافت روز دوشنبه مورخ ۱۶ جولای سال جاری نسخه رسمی آزمایشی بسته نرم افزاری آفیس ۲۰۲۴ را عرضه کرد . این بسته که با نام آفیس ۱۵ شناخته میشود دارای قابلیت های جدیدی همچون سازگاری با سیستم عامل جدید این شرکت یعنی ویندوز ۸ میباشد . همچنین قابلیت هایی برای سازگاری با دستگاه هایی با صفحه نمایش لمسی در این نسخه در نظر گرفته شده است . این نسخه تا زمانی که نسخه نهایی آفیس ۲۰۲۴ به صورت رسمی عرضه شود ، رایگان خواهد بود .

این نسخه دارای نصاب آنلاین ( Online Installer ) میباشد . البته استفاده از نصاب آنلاین برای کسانی مناسب است که از سرعت اینترنت بالایی برخوردار باشند . برای کاربرانی که از اینترنت کم سرعت استفاده میکنند استفاده از نصاب آفلاین بهتر است . بنابراین در پایان این مطلب لینک دانلود آفیس ۲۰۲۴ برای ویندوزهای ۳۲ و ۶۴ بیتی قرار گرفته است .

بر خلاف نصب آنلاین ، نصب به صورت آفلاین دارای محدودیت های زیر میباشد :

۱- شما نمی توانید به صورت همزمان از آفیس ۲۰۰۷ یا ۲۰۱۰ و نسخه ۲۰۲۴ استفاده کنید . ابتدا باید نسخه های قبلی آفیس را حذف کرده و سپس اقدام به نصب نسخه جدید کنید .

۲- عدم پشتیبانی از قابلیت Fast Streaming

۳- نصب آفیس با استفاده از این روش نیازمند کلید فعال سازی میباشد که باید آن را از وبسایت مایکروسافت دریافت کنید . روش انجام این کار در ادامه درج شده است :

* ابتدا به وبسایت TechNet Evalution Center رفته و صفحه را پایین آورده تا به لینک Download the .msi package now برسید . پس از کلیک بر روی این لینک به صفحه بعدی خواهید رفت .

* اکنون یک فرم در مقابل شما قرار میگیرد که باید آن را پر کنید .

* در صفحه بعدی کلید فعال سازی برای شما نمایش داده خواهد شد . البته لینک دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی متناسب با زبان مورد نظر شما قرار میگیرد .

البته توصیه میشود که نسخه ۳۲ بیتی آفیس را دانلود کنید . به دلیل اینکه این نسخه سازگاری بیشتری با افزونه های موجود دارد .

عکس

البته توصیه میشود که نسخه ۳۲ بیتی آفیس را دانلود کنید . به دلیل اینکه این نسخه سازگاری بیشتری با افزونه های موجود دارد .

لینک دانلود آفیس ۲۰۲۴ نسخه ۳۲ بیتی

لینک دانلود آفیس ۲۰۲۴ نسخه ۶۴ بیتی

طبقه بندی: اخبار آی تی, معرفی برنامه   |   تعداد بازدید: ۱ نفر   |   تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۸ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , آشنایی کامل با آفیس ۲۰۲۴, آفیس, آفیس ۲۰۲۴, اخبار ای تی, فایل نصب آفلاین آفیس ۲۰۲۴, فایل نصب آفلاین آفیس ۲۰۲۴ ۳۲ و ۶۴ بیتی, معرفی آفیس ۲۰۲۴


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.