آشکار شدن نقشه ی انفجار حرم امام علی (ع) + تصویر

گردآوری توسط گروه تفریحات و سرگرمی ممتازنیوز

به گزارش ایران – نیروهای امنیتی نجف موفق شدند تونلی را کشف کنند که در اعماق زمین بوده و به سمت حرم مطهر امیر مؤمنان، حضرت علی علیه السلام ایجاد شده بود. گفته می شود طول این تونل حدودا ۲۰۰ متر بوده است یعنی نقطه آغاز حفاری از فاصله ۲۰۰ متری حرم مطهر بوده و قرار بود در چند روز آینده به زیر حرم برسد.

آشکار شدن نقشه ی انفجار حرم امام علی (ع) + تصویر

بررسی های انجام شده نشان می دهد که فرد یا افراد ایجاد کننده این تونل قصد داشته اند از آن برای بردن بمب به زیر حرم مطهر استفاده کنند و با جاسازی بمب در زیر زمین حرم حضرت علی علیه السلام، این حرم مطهر را منفجر کنند.شایان ذکر است، تا به این لحظه عامل یا عاملان ایجاد این تونل شناسایی نشده اند اما سرنخ های اولیه ای در این باره بدست آمده و بر همین اساس تحقیقات در این باره ادامه دارد.بدون شک در صورتی که هدف این افراد تروریست محقق می شد و حرم امیر المؤمنین علی علیه السلام منفجر می شد،

فاجعه ای دیگر در تاریخ ثبت می گردید و این مسأله به ابزاری دیگر برای افزایش شکاف میان شیعه و سنی تبدیل می شد که به جنگ و اختلاف طایفه ای و مذهبی در عراق و دیگر کشورهای اسلامی دامن می زد.شاید بتوان حدس زد که تنها گروه های بعثی و تکفیری دست به چنین اقدام کثیفی می زنند کما اینکه در سال ۲۰۰۵ میلادی حرم مطهر امامین عسکریین علیهما السلام در شهر سامرا در شمال غربی عراق را منفجر کردند.


ایران -موبایل-کامپیوتر-آموزشی-فرهنگی-تفریحی-سرگرمی-فال
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. چرت نمی گم!:

    نگران نباس تا خدا هست مگه این اتفاق میفته؟ ولی مثله این که تو فکر می کنی شاید بیفته! اگه بیفته که … (ولی احتمالش هست بیفته 😉 !!!!!!!!!!!! )

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.