آغازی دوباره برای جایگاه ساحلی عرضه سوخت ارس

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

جایگاه ساحلی عرضه سوخت کمپ ارس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه در هفته دولت، فعالیت دوباره خود را از سر خواهد گرفت.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی ممتاز نیوز، عبدالحسین زاده نمین مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: این جایگاه بدون استفاده از چند سال قبل در شهرستان پل دشت، فعالیت دوباره خود را با هماهنگی فرماندار پل دشت،شرکت آب و منطقه ای آذربایجان شرقی و با سرمایه گذاری بخش خصوصی،آغاز خواهد کرد.
 
نمین زاده با بیان این که از سرگیری فعالیت جایگاه ساحلی عرضه سوخت کمپ ارس منوط به رفع ایرادهای فنی و ایمنی آن شده است، تصریح کرد: هم اکنون پیمانکار مربوط،در حال انجام تعمیرات و بازسازی جایگاه مزبور برای آغاز فعالیت در هفته دولت است.
 
وی اظهار کرد: این جایگاه که بازسازی آن با صرف اعتبار ٧٠٠ میلیون ریال در دست اجراست،در ابتدای جاده مرزی شهرستان پلدشت – جلفا (محل گذر خودروهای مسافران و گردشگران) واقع شده است.
 
زاده نمین گفت: جایگاه ساحلی کمپ ارس با پایان عملیات ترمیم و بازسازی،در هفته دولت فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و با توزیع بنزین و نفت گاز به خودرهای عبوری از محور پل دشت _ جلفا ارائه خدمات خواهد کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.