آغاز اجراهای «تن‌تن و راز قصر مونداس»

۳۰م دیماه ،

نمایش «تن‌تن و راز قصر مونداس» به کارگردانی آروند دشت‌آرای اجراهای خود را با برگزاری آئین افتتاح از ساعت ۲۱ امروز ـ پنجشنبه ۵ بهمن ـ در مجموعه تماشاخانه ایرانشهر آغاز می‌کند.

 به گزارش هنرآنلاین،این نمایش که همه روزه به استثناء روزهای شنبه از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در سالن شماره یک ایرانشهر روی صحنه می‌رود، با بازی هنرمندانی چون حسن معجونی، سعید چنگیزیان، محسن حسینی، سحر دولتشاهی، شبنم فرشادجو، طناز طباطبایی، کاظم سیاحی، اشکان صادقی، اشکان جنابی، مهدی بجستانی، حمید فلاحی، داریوش فائزی، هومن کیایی، امیرحسین طاهری، آرزو عالی، امیر رجبی، شهریار فرد، امین موحدی‌پور و شقایق کفیلی میزبان علاقمندان به هنرهای نمایشی خواهد بود.

این نمایش روایتی تازه از سری داستان‌های کمدی و مصور تن تن به قلم «ژرژ رمی» اهل بلژیک با نام مستعار هِرژه است که از سوی محمد چرمشیر بازنویسی شده است.

هرژه با خلق پسری خبرنگار بنام تن تن توانست جذاب‌ترین، زیباترین و در عین حال پر فروش‌ترین مجموعه کتب‌های مصور قرن بیستم را به دنیا معرفی کند. در سال ۱۹۳۰ اولین داستان از این مجموعه با نام «فرار از شوروی» بصورت سیاه و سفید و ۸ کتاب دیگر نیز در ابتدا بصورت سیاه و سفید و سپس در سال‌های ۱۹۴۵ تا ۱۹۵۵به صورت رنگی چاپ شدند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به ساسان پیروز مدیر پروژه، حمید خرم طوسی مدیر تولید، دستیار اول کارگردان، آتوسا قلم فرسایی طراح لباس اشاره کرد.

 انتهای پیام/۵۳


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.