آغاز اجرای طرح ویژه استقبال از مهر از نیمه دوم شهریور

فروردین ۱۴۰۳

معاون برنامه ریزی و توسعه رفاه شهری سازمان رفاه خدمات و مشارکتهای اجتماعی شهرداری تهران از اجرای طرح ویژه استقبال از مهر خبر داد.

علیرضا صادقی درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  در تشریح خبر فوق افزود: ۷ برنامه در ۳ محور خدمات اجتماعی، رفاه وگردشگری و همچنین توانمند سازی وکار آفرینی از نیمه دوم شهریور و پیش از آغاز سال تحصیلی برای جامعه هدف که دانش آموزان همه مقاطع تحصیل محلات شهر تهران با اولویت دانش آموزان آسیب دیده و یا در معرض آسیب است اجرایی می گردد.
 
وی با اشاره به فعالیت خانه های زیر مجموعه سازمان رفاه و کانون های تعریف شده در ذیل این خانه ها به عنوان مجری این برنامه  تصریح کرد: اجرای برنامه استقبال از مهر زیر نظر مراکز امور اجتماعی مناطق انجام می گردد و تا پایان مهر ماه ادامه خواهد داشت
 
معاون برنامه ریزی و توسعه رفاه سازمان رفاه برنامه ای اطلاع رسانی با توزیع بروشور، کتابچه و بسته های آموزشی میان دانش آموزان، استقرار خدمات فوریتی در نقاط آسیب خیز با هدف ایجاد امنیت اجتماعی برای کودکان، توزیع بسته های آموزشی و سبد های لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند و . . . بخشی از خدمات در نظر گرفته شده در این طرح است.
 
صادقی ادامه داد: همچنین قرار است که برنامه از دید امکان فرهنگی و مذهبی درکنار دستاوردهای مدیریت شهری در قالب تورهای گردشگری برای دانش‌ آموزان اجرایی شود.
 
وی با یاد آوری اینکه در حوزه توانمند سازی، برگزاری تورهای بازدید ازواحدهای صنعتی و کسب و کار موفق برای آشنایی دانش آموزان مقطع متوسطه با حرف و مشاغل در دستور کار این طرح است افزود: دعوت از چهره های موفق اقتصادی و بر پایی کارگاههای آموزشی کار آفرینی وخلاقیت از سایر برنامه های در نظر گرفته شده است.
 
معاون برنامه ریزی و توسعه رفاه شهرداری سازمان رفاه با بیان اینکه قرار است پس از پایان طرح ارزیابی عملکردی صورت گیرد گفت: در طول مدت اجرای طرح هم تیم های کارشناسی سازمان به صورت تصادفی از مراکز مورد نظر بازدید خواهند کرد.
 
صادقی خاطر نشان کرد: ستاد مبارزه با مواد مخدر معاونت امور اجتماعی سازمان رفاه آموزش و پرورش، اداره کل آموزش شهروندی، وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به همراه نهادهای مردمی مرتبط در اجرای این طرح یاریگر ما خواهند بود. /ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.