آغاز ازدواج همجنس بازان در آمریکا

۱۳م دیماه ،

ایالت آمریکا تاکنون ازدواج هم‌جنس‌بازان را تصویب کرده‌اند. علاوه بر این سه ایالت، ایالتهای کانتیکت، آیووا، ماساچوست، نیوهمشایر، نیویورک و ورمونت نیز ازدواج هم‌جنس‌بازها را قانونی اعلام کرده‌اند.

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز، آسوشیتدپرس خبر داد: ازدواج‌های همجنس‌بازان در ایالت مریلند آمریکا از امروز آغاز شد و چندین زوج هم‌جنس‌باز ازدواجشان را در این ایالت جشن گرفتند.

 

به گزارش این خبرگزاری، همجنس‌بازهای این ایالت توانسته‌اند از روز ۶ دسامبر سال ۲۰۱۲ مجوز ازدواجشان را بگیرند اما این ازدواج‌ها از امروز قابل اجرا می‌شوند.

 

ایالتهای مریلند، مین و واشنگتن اولین ایالتهایی بودند که در ماه نوامبر سال جاری به ازدواج هم‌جنس‌بازان رأی مثبت دادند.

 

۹ ایالت آمریکا تاکنون ازدواج هم‌جنس‌بازان را تصویب کرده‌اند. علاوه بر این سه ایالت، ایالتهای کانتیکت، آیووا، ماساچوست، نیوهمشایر، نیویورک و ورمونت نیز ازدواج هم‌جنس‌بازها را قانونی اعلام کرده‌اند.

 

گفتنی است با وجود ضدیت این کار با فطرت انسانی و حتی حیوانی و با وجود مخالفت کلیسا با قانونمند شدن این کار، دولت آمریکا ازدواج همجنس بازان را قانونی کرده است.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. GHAZAL MALIKI:

    من از هم جنس بازی خوشم نمیاد ولی کاری هم به کار همجنس بازا ندارم ولی اصلا متوجه نمیشم کجای این کار جالبه که اینا خوششون میاد .شاید این جماعت یه مشکل زنتیکی چیزی دارن شما پی فکر میکنین به نظر شما چه میشه که اینجوری میشه

  2. فريماه:

    نمیدونم هدف همجنس بازا از ازدواج چیه؟ ولى میدونم بالاترین هدف براى ازدواج افزایش نسل و آرامش در کنار مکمل خود که قطعا جنس مخالف است خدا تو قران به مرد ها میگه زن رو براى ارامش شما آفریدم اگه خدا هدفش همجنس گرایى یعنى انچه که شیطان ترویج داد میبود میگفت انسان ها رو براى ارامش هم افریدم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.