آغاز افتتاح گسترده مسکن مهر

۲۸اردیبهشت،

به گزارش نوساز به نقل از خبرنگار اقتصادیممتازنیوز، علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۲ میلیون و ۱۲۰ هزار واحد مسکن روستایی از دولت نهم و دهم در حال ساخت است گفت: تاکنون یک میلیون و ۵۲۰ هزار افتتاح مسکن روستایی در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: ۶۰۰ هزار واحد از این تعداد به صورت نیمه تمام در حال ساخت است و ۳۰۰ هزار واحد به صورت نیمه تمام تحویل داده می گردد.

نیکزاد با اشاره به اینکه ساخت ۴ میلیون و ۱۵۰ هزار واحد در دولت نهم و دهم آغاز شده بود افزود: از این تعداد یک میلیون و ۲۵۰ هزار واحد افتتاح شده است.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه یاداور شد: ساخت یک میلیون و ۵۰ هزار واحد مسکن شهری باقی مانده را در دستور کار خود قرار داده ایم.

وی در ادامه اظهار داشت: نوسانات ارزی در سال قبل سبب افزایش قیمت مسکن از بعد مصالح ساختمانی در بخش های آسانسور، درب و پنجره های دوجداره شد.

نیکزاد در ادامه افزود: توافق با انبوه سازان قیمت مسکن مهر افزایش یافت.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه اظهار داشت: دولت یازدهم باید سیاست برخورد با مسکن را خود تنظیم کند و حضو ر دولت در این بخش بسیار ضروری است.

وی ادامه داد: واحدهای مسکن مهر در ۲۰ استان کشور اماده بهره برداری است.

نیکزاد با اشاره به اینکه ۲۰ هزار واحد مسکن مهر در پرند آماده بهره برداری است افزود: در پردیس نیز ۶ هزار واحد آماده بهره برداری در سایر استان ها واحد برای افتتاح داریم که سعی داریم با سفرهای استانی رئیس جمهور هماهنگ شود.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه خاطرنشان کرد: از هفته آینده افتتاح های گسترده ای از واحدهای مسکن مهر در کشور خواهیم داشت.

وی در ادامه یادآور شد: واحدهای مسکن مهر در استان های قزوین اردبیل و خراسان رضوی آماده است که همزمان با سفرهای رئیس جمهور به بهره برداری می رسد.

نیکزاد در پایان گفت: در قزوین ۲۰ هزار واحد مسکن مهر در لرستان ۱۰ هزار و ۵۰۰ واحد خراسان رضوی ۳۰ هزار واحد آماده بهره برداری است.


آخرین خبرها
منبع: نوسازنیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.