آغاز انتخاب رشته‌ با آزمون دانشگاه آزاد از امروز

گردآوری شده توسط گروه آموزش ممتاز نیوز

علیرضا اقدامی‌معافی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخاب رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون کارشناسی ناپیوسته از امروز چهارشنبه آغاز می‌شود.

خبرگزاری فارس: علیرضا اقدامی‌معافی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخاب رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون کارشناسی ناپیوسته از امروز چهارشنبه آغاز می‌شود.

وی دربارهٔ جزئیات انتخاب رشته داوطلبان شرکت کننده در آزمون سازمان سنجش گفت: این دسته از داوطلبان می‌توانند با توجه به کد رشته انتخابی که در آزمون آن شرکت کرده‌اند حداکثر تا ۱۰ رشته، محل را انتخاب و در فرم ثبت‌نام درج کنند.

به گفته این مسئول، تمام داوطلبانی که در آزمون سازمان سنجش شرکت کرده‌اند می‌توانند از امروز ۶ شهریور جاری با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.azmoon.org برای انتخاب رشته‌های با آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی اقدام کنند.

وی، افزود: فارغ‌التحصیلان ممتاز مقطع کاردانی دانشگاه آزاد اسلامی نیز می‌توانند از امروز با مراجعه به پایگاه اینترنتی مذکور ثبت‌نام کنند.

معافی‌اقدامی، از تمدید ثبت‌نام رشته‌های بدون آزمون و انتخاب رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی تا روز یکشنبه ۱۰ شهریور جاری خبر داد.

وی تصریح کرد: فارغ‌التحصیلان ممتاز مقطع کاردانی می‌توانند پس از اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت‌نام در این دوره یک رشته را حداکثر در ۱۰ محل دانشگاهی انتخاب کنند.

دبیر منطقه ۱۷ دانشگاه آزاد اسلامی از داوطلبان خواست در صـورت مـواجـه شدن بـا هـر پرسش یـا ابهـامـی بـه سـایت مذکور مراجعه کنند و در بخش پرسش و پاسخ، سئوال خود را مطرح  کرده و یا به آدرس الکترونیکی porsesh@azmoon.net  ایمیل خود را ارسال کنند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند.


مجله اینترنتی ممتاز | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.