آغاز انتخاب رشته های با آزمون دانشگاه آزاد از فردا

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

خبرگزاری آریا-انتخاب رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ناپیوسته از روز چهارشنبه مورخ ۰۶/۰۶/۹۲ آغاز می شود.

دکتر ناصر اقبالی رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این خبر افزود: کلیه داوطلبانی که در آزمون سازمان سنجش شرکت کرده اند، می توانند از روز چهارشنبه مورخ ۰۶/۰۶/۹۲ با مراجعه به سایت www.azmoon.org جهت انتخاب رشته های با آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی اقدام نمایند.

مشاور ریاست دانشگاه در خصوص جزئیات انتخاب رشته داوطلبان شرکت کننده در آزمون سازمان سنجش گفت: این دسته از داوطلبان می توانند با توجه به کد رشته انتخابی که در آزمون آن شرکت نموده اند حداکثر تا ۱۰ رشته/محل را انتخاب و در فرم ثبت نام درج نمایند.

رئیس مرکز آزمون در ادامه گفت: فارغ التحصیلان ممتاز مقطع کاردانی دانشگاه آزاد اسلامی نیز می توانند از تاریخ مذکور با مراجعه به سایت  www.azmoon.org  نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

وی در ادامه افزود: فارغ التحصیلان ممتاز مقطع کاردانی می توانند پس از اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام در این دوره یک رشته را حداکثر در ۱۰ محل دانشگاهی انتخاب نمایند.

رئیس مرکز آزمون در پایان توصیه کرد: داوطـلـبان مـی تـواننـد در صـورت مـواجـه شـدن بـا هـر سـؤال یـا ابهـامـی بـه سـایت  www.azmoon.org و  www.pubr-azmoon.com  مراجعه کنند و در قسمت پرسش و پاسخ، سؤال خود را مطرح کنند و یا به آدرس الکترونیکی porsesh@azmoon.net  ایمیل خود را ارسال نمایند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند.


خبرگزاری ممتاز به نقل از آریا
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.