آغاز بررسی توافقنامه ایران‌ و آرژانتین دربارهٔ پرونده آمیا در مجلس

۰۹م اسفند ،

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که بررسی تفاهم‌نامه ایران و آرژانیتن دربارهٔ پرونده آمیا در این کمیسیون آغاز شده است، گفت: مقرر شد تا بررسی‌های دقیق‌تری دربارهٔ این موضوع انجام شود.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران به نقل از خانه ملت علاءالدین بروجردی  نماینده بروجرد با اشاره به زمان بررسی تفاهم‌نامه ایران و آرژانیتن دربارهٔ پرونده آمیا در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: روز قبل سه شنبه ۸ اسفندماه بحث اولیه رسیدگی به این موضوع آغاز و مقرر شد تا بررسی‌های دقیق‌تری دربارهٔ این موضوع انجام شود.
 
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی افزود: پرونده آمیا فعلا در حد بحث اولیه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مطرح شده و با بررسی‌های بعدی جمع‌بندی نهایی در این زمینه انجام می‌شود.
 
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دربارهٔ تذکر روز قبل تعدادی از نمایندگان مجلس به وزیر امور خارجه دربارهٔ تفاهم‌نامه آمیا بین ایران و آرژانتین، تصریح کرد: تذکر نمایندگان در این باره جزء حقوق آنهاست.
 
هفته قبل مجلس علیای آرژانتین پس از بحث و بررسی ۱۰ساعته، تفاهم‌نامه امضاشده میان ایران و آرژانتین را دربارهٔ اتفاق “آمیا” تصویب کرد.
انتهای‌پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.