آغاز بررسی درخواست وام دانشجویان

رئیس سازمان امور دانشجویان از آغاز بررسی درخواست دریافت وام دانشجویی متقاضیان و پرداخت وام دانشجویی نیمسال جاری تحصیلی در خرداد ماه خبر داد و گفت: متقاضیانی که تا قبل از سال جاری درخواست وام خود را ثبت کرده بودند، وام آنها پرداخت شده است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، دکتر مجتبی صدیقی ضمن بیان این مطلب در خصوص آخرین وضعیت پرداخت وام‌های دانشجویی، تاکید کرد: در حال حاضر بررسی درخواست دریافت وام‌های دانشجویی آغاز شده است. با توجه به شیوع کرونا درخواست و ثبت نام برای دریافت وام دانشجویی نیازی به مراجعه حضوری ندارد و وام‌های دانشجویان به صورت اینترنتی قابل ثبت نام است.

وی در ادامه تصریح کرد: ما سعی کردیم زمان‌های درخواست وام‌های دانشجویان را در نیمسال جاری افزایش بدهیم تا متقاضیان وام‌های ویژه دکتری و سایر وام‌های دانشجویی با آرامش بیشتری کار خود را دنبال کنند و درخواست‌ها عمدتا مجازی و آنلاین بود و نیازی به مراجعه حضوری دانشجویان به دانشگاه‌ها نبود.

رئیس سازمان امور دانشجویان تاکید کرد: دانشجویانی که تا قبل از سال ۹۹ درخواست‌های خود را برای دریافت وام دانشجویی انجام داده بودند، پرداخت‌ وامشان انجام شده است.

معاون وزیر علوم خاطرنشان کرد: دانشجویانی که در سال ۹۹ درخواست خود برای دریافت وام دانشجویی را ثبت کرده باشند، بررسی این درخواست‌ها بعد از اردیبهشت ماه آغاز شده و پرداخت‌های دانشجویان انجام خواهد شد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.