آغاز بررسی فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در کمیسیون تلفیق/ مخالفت نمایندگان با اجرای فاز دوم در ۶ ماهه اول سال ۹۲

۳۱فروردین۱۳،

موسوی لارگانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

عضو کمیسیون تلفیق با اشاره به آغاز بررسی فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در این کمیسیون گفت: این جلسه تاکنون مصوبه‌ای بدنبال نداشته است و بعید است نمایندگان با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها بویژه در ۶ ماهه اول سال ۹۲ موافقت کنند

سید ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران به جلسه عصر امروز (دوشنبه) کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۲ اشاره کرد و گفت: نمایندگان در کمیسیون در حال بررسی اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها می باشند.

وی در ادامه با اشاره به حضور اشخاصی از کابینه دولت در جلسه کمیسیون تلفیق افزود: بهروز مرادی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری، رحیم ممبینی معاون بودجه این معاونت، کردبچه  چهره با سابقه سازمان برنامه و بودجه در دولت اصلاحات و سازندگی و … در جلسه امروز حضور دارند و به ارائه توضیحات خود دربارهٔ اجرای فاز دوم و قیمت حامل‌های انرژی پرداختند.

 این عضو کمیسیون تلفیق همچنین تصریح کرد: نمایندگان دولت در این جلسه، آثار و نتایج اجرای فاز اول هدفمندی یارانه ها را برای اعضای کمیسیون تلفیق تشریح کردند.
 
موسوی لارگانی در پایان اظهار داشت: این جلسه تاکنون مصوبه‌ای بدنبال نداشته است و بعید است نمایندگان با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها بویژه در ۶ ماهه اول سال ۹۲ موافقت کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.