آغاز برنامه ریزی برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری

به گزارش خبرآنلاین، کمتر از یک سال مانده به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم وزارت کشور خودش را برای برگزاری انتخابات آماده می کند.
پس از آنکه در دو هفته اخیر بحث اصلاح قانون انتخابات مطرح شد روز گذشته معاون معاون رییس جمهور در اجرای قانون اساسی نسبت به اصلاح قانون انتخابات واکنش نشان داد و در یادداشتی با اشاره به طرح مباحثی درخصوص اصلاح قانون انتخابات نوشت: دولت نهاد اصلی حاکمیت در امور اجرایی و تمشیت کار هر کشور است هر گونه تضعیف آن تضعیف نظام جمهوری اسلامی است. ایــــنـــجـــا
امروز نیز مدیرکل انتخابات وزارت کشور گفت: برنامه ریزی برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در دفتر انتخابات وزارت کشور آغاز شده است.
حسنعلی نوری ایرنا افزود: ماموریت دفتر انتخابات وزارت کشور، برنامه ریزی برای برگزاری انتخابات است.
وی یادآور شد: با توجه به ماموریت دفتر انتخابات وزارت کشور ، با پایان یافتن هر انتخابات، برنامه ریزی برای برگزاری انتخابات بعدی در این دفتر آغاز می شود.
مدیرکل انتخابات وزارت کشور با بیان اینکه هنوز ورود به تنظیم جدول زمانبندی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا زود است، گفت: پس از تعیین روز برگزاری انتخابات ، جدول زمانبندی نیز متناسب با آن تنظیم خواهد شد.
نوری خاطرنشان کرد: هنوز ستادهای برگزار کننده انتخابات در استان ها تشکیل نشده است و زمان تشکیل این ستادها، پس از تعیین روز برگزاری انتخابات مشخص می شود.
/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.